Advertentie | |
|
![]() |
|
tja, hij heeft dus met dat meisje gezoend, wat 'er niks van kon', nou dan lijkt mij juist dat je wel wilt weten hoe het dan is met iemand die 'het wel kan'!
Ach, ik kan me voorstellen dat hij nog zoiets heeft van 'Bleeeggg' bij de gedachte aan zoenen, aangezien die andere ervaring zo slecht was.. Maar ja, als hij het niet probeert, dan weet hij ook niet hoe het met jou is, dat het ook fijn kan zijn.. dat het niet alleen maar een golf speeksel en een proppeller in de eerste versnelling is, maar dat het ook anders kan. Ik zou m gewoon eens, als de stemming er een beetje naar is, vragen of je hem mag zoenen. Ik zou het niet zomaar out of the blue doen, maar het vragen, zo dat hij zich een beetje kan voorbereiden.. Anders 'schrikt' hij misschien en krijgt hij een nog grotere afkeer.. Er komt vast wel een moment dat hij het wel wil proberen, dat hij nieuwsgierig wordt!
||
![]() |
Citaat:
![]() Zoals vaker gezegd, gewoon proberen, hij komt er wel vanaf.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hm.. dat zou kunnen ja, maar ik heb het vandaag dus erover gehad, was wel leuk gesprek overigens, en hij zei dat hij er gewoon niks aan vindt, maakt niet uit of ik beter zoen dan dat mens, maar hij heeft er gewoon geen behoefte aan.
ik vroeg btw nog of hij gelijk op zijn ex was afgeknapt nadat ze hem zoende en toen zei hij "nee, maar dat wil niet zeggen dat jij het dan ook maar moet gaan proberen omdat je weet dat ik toch niet op je afknap" dat vond ik op zich wel grappig, maar dat hij het meende, dat was minder. ![]() maar het ligt dus zeg maar niet aan dat "trauma" wat ik eerst wel dacht, het gaat er gewoon om dat hij het gewoon niet wil. |
![]() |
|
Verwijderd
|
wtf
![]() Dat klinkt niet echt gezond ![]() ff denken hoor... toen ik nog niet snapte wat zoenen was, toen was het ook van dat "mondmixen" enzo.. (toen was ik 13). En toen ik daarna (2 jaar later) een vakantievriendje kreeg durfde ik niet met 'm te zoenen, ik vond het ook maar vaag enzo... naja aan het eind van die 3 dagen had ik er wel behoefte aan geloof ik. ![]() Maar weet je.. je moet het ook niet op die manier aanpakken. Gewoon kusjes op z'n mond geven (of doe je dat al?), te beginnen met een hoi- of afscheidskus. En eventueel zeggen dat je nix van plan bent, mocht hij je hoofd op zich af zien komen en denken dat je hem wilt zoenen. Dus ipv op z'n wang gewoon op de mond. Niet te lang, gewoon vluchtig. Nou, als je dat een aantal keer gedaan hebt dan ga je hem ook tussendoor kusjes geven.. en goh.. die kusjes duren steeds langer.. ![]() Je hoeft toch niet per se met tong te zoenen.. zeg dat er anders gewoon bij als hij daar bang voor is of moeilijk over doet. En als je hem dan een aantal keer op die manier gezoend hebt en het zoenen duurt steeds langer enzo.. nou, dan moet hij wel erg vaag zijn als hij niet een keer "per ongeluk" z'n mond iets verder opent.. Er staat nu zo'n druk op hem.. hij vindt het waarschijnlijk eng ofzo. ![]() Nou succes iig ![]() ![]() Laat wel ff weten hoe het verder gaat enzo ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk niet dat ie echt een trauma heeft ofzo maar zoiets van dat dat zoenen voor hem niet perse hoeft omdat er toch weinig aan is (wat hij dus de laatste keer gemerkt heeft)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk echt dat hij er bang voor is ofzo.. maarjah, zoals ik zei: hou het bij zoenen zonder tong.. das juist hartstikke fijn en lief en op een gegeven moment komt het vanzelf wel.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
denk niet dta je echt een zoentrauma kan hebben.
ik heb ook wel is gezoend, dat ik het niets vond. dat betekend dan toch niet dat elke jongen/meisje zo zoent. ik denk dat hij het gewoon niet durft. dat hij bang is dat hij het juist niet kan en dat je daar een beetje op af zal knappen. misschien moet je hem duidelijk maken dat dat niet zal gebeuren, dat je juist om hem geeft voor wie hij is. |
![]() |
|
wtje....
je moet gewoon op een heel lief hem op zn mond zoenen en dan loslaten.....en er gewoon NIET over praten.....en zo steeds meer intimiteit zoeken.....hijz gewoon btje intimiteits bang.....
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het kan zijn, dat hij denkt dat er niks aan is en daarom niet meer wilt zoenen. Bedoel... jij doet toch ook niet graag iets dat je niet lekker/ leuk vind en waar je eigenlijk geen donder aan vind/ een slecht gevoel vind geven?
Ook al is dit dan bij diegene waar je van houd... het geeft toch iets mee dat je niet leuk vind. Ja... en dan natuurlijk nog het gezegde "voorkomen is beter dan genezen"... dus voorkomen van die zoen is beter dan het proberen beter te zoenen, odmat je dan nog wat goed te maken hebt. Okee, gewoon wat redenaties die die jongen in zijn koppie zou kunnen hebben, waar je rekening mee moet houden. Hoop dat deze bijdrage ook maar enigzins helpt ![]()
|
ik geloof niet in zoentraumas (sorry)
hoe kan in gods naam een verkeerde zoen de reden zijn dat je een trauma krijgt, als t zo makkelijk ging waren alle psychiaters nu millionair. nej ff serieus, een verkeerde eerste zoen, naja bommen? bij mij was het oop centrifugeren op de hoogste stand ![]() ![]() succes |
Advertentie |
|
![]() |
|
|