![]() |
|
1. maakt niet uit,wat je zelf het fijnste vindt,denk om te beginnen dat je beste kunt liggen,dan ontspan je sneller.
2.ook liggen het makkelijkste 3.das je eigen keuze maar ik persoonlijk vindt dat wel wat smakelijker voor hem ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en die jongen ligt dan tussen je benen, met z'n hoofd naar je muts toe. is dat zo moeilijk om te snappen ofzo ? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
nou, allereerst MOET je niets.
Als je gevingerd wordt, dan moet hij er natuurlijk bij kunnen, maar dat gaat op een heleboel manieren. Je kunt met je rug tegen hem aan zitten, heel knus ![]() ![]() Beffen is eigenlijk hetzelfde verhaal (behalve dat hij er natuurlijk niet bijkan op de manier die ik als eerste beschreef ![]() En tsja... Je hoeft natuurlijk niets te scheren, maar denk daarbij wel aan wat je zelf prettig zou vinden. Ik zou persoonlijk niet graag iemand beffen die heel veel haar heeft op haar schaamlippen. Maar je hoeft heus niet helemaal kaal. Doe hier ook gewoon wat je zelf prettig vindt! Veel plezier ![]()
|
Verwijderd
|
Om gevingerd te worden vind ik het wel fijn als we on onze zij liggen, maar dan ook een beetje op onze rug, en ik met mijn rug naar hem toe, zodat ik dus half op hem lig... maar voor een eerste keer is het denk ik het makkelijkst als jij gewoon min of meer op je rug ligt en de jongen aan de rechterkant ernaast (dan kan zijn rechterhand er goed bij) op zijn zij.
Om gebeft te worden is het idd het handigst om te zitten of liggen met je benen wijd, en dan dat de jongen tussen je benen ligt of op de grond knielt. Je moet niets scheren, maar als het jou niets kan schelen en je vriend heeft liever dat je je schaamlippen wel scheert, dan zou je het voor hem kunnen doen. Als jij die haartjes liever daar houdt, dan hou je ze lekker. |
![]() |
|
Vingeren en beffen kan gelukkig in alle houdingen, sowieso vergt het voor hem wat training en oefening tot zijn spieren erop aangepast zijn.
Probeer ze allemaal uit, want je zult merken dat bepaalde standjes voor jou veel lekkerder voelen. En als dat een standje is die voor hem wat inspannend is, dan gaat hij maar goed trainen he. Het gaat om jou. Het kan voor hem in een bepaalde houding nog ze lekker makkelijk en comfortabel likken of vingeren zijn, maar als jij het zo niet echt lekker vindt, hebben jullie er nog niets aan. En als hij ziet hoe jij geniet, heeft hij er graag een lamme pols of een beetje kramp in zijn kaken voor over. |
![]() |
|
|