Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik durf te wedden dat hij niet "verschoven" is of whatever...
Ten eerste maakt de winkel zo'n ding aan 2 kanten vast (en sommige moederborden hebben zelfs nog een 3e plastic versteviging voor PCI) en kan hij niet loskomen, ten tweede lijkt het me heel sterk dat jij tegenwoordig nog een losse geluidskaart hebt als je geen verstand hebt van PC's (want je moet er tegenwoordig echt om vragen)... Kijk je drivers eens na (in Win XP doe je dat in je device manager, in 9x doe je dat in je systeemscherm), dan zul je vast wel ergens een x of een ! zien...
||
Citaat:
Enne, de winkel zal aardig hoge kosten rekenen als zij niet verantwoordelijk zijn voor de PC en geluidskaart, dus dat lijkt me niet zo'n goed idee ![]()
||
Citaat:
De kans dat het probleem over een forum kan worden opgelost lijkt mij al helemaal minimaal. Winkels kosten duur geld ja, maar voor sommige mensen is dat echt de enige mogelijkheid... danoneke: niet beledigend bedoeld natuurlijk. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
want tegenwoordig zitten er nog maar weinig draadjes aan.. (Zul je net zien dat het nog een onbourd audiokaart is ![]() Ik denk trouwens dat hew gewoon een software matig probleem is, dit komt nl wel vaker voor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat doe ik ingodsnaam (als enige meisje ![]() ![]()
||
Citaat:
Nouja, je bent meer gemotiveerd in dit soort dingen dan de meeste 15-jarige meisjes, daar houdt de computerkennis wel zo'n beetje op bij cu2, MSN, Word en hotmail. |
![]() |
|
zal wel moeten he, ik wil na mijn havo ict gaan studeren duzzz. Maar dan wel softwara/multimedia. communicatie systemen om precies te zijn. Zit ik nie de hele tijd naar mijn scherm te kijken maar moet ik ook goed luisteren naar de wensen van mijn klanten (als ze tenminste willen komen
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Vaak gestelde vragen (lees dit eerst voor je een vraag stelt!) dystopia | 49 | 29-01-2003 22:34 |