Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2003, 15:15
aboe
aboe is offline
Dag lieve mensen,

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uit kan leggen allemaal, maar nog belangrijker, dat jullie tips of ideen hebben voor mij!

Ik zit op de mbo theaterschool in Rotterdam. Als ik hiermee klaar ben heb ik een scw diploma met specificatie theater. Ik had me hier helemaal op gericht. Kamer gevonde, allemaal hardstikke fijn en leuk. Maar nu valt de opleiding onwijs tegen. Ik dans, zing en heb spelles 1x in de week. Vorig jaar was dat veel meer, ik volgde op mijn middelbare school het kunst en cultuur project. Ik vind de groepen veel te groot: 22 man! ook was dat vorig jaar veel minder; 7 man. Dat ik wil stoppen met deze opleiding is duidelijk..maar wat moet ik dan in plaats gaan doen?
IK wil bezig zijn met theater...das de eis. Ik kan op deze opleiding niet alles halen wat in me zit... ik wil meer!

Nou hopelijk hebben jullie nog ideetjes....!

een heel belangrijk asspect: ik heb vmbo t diploma !

Liefs Aboe
Advertentie
Oud 26-11-2003, 20:52
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
ik hoorde laatst iemand over de musicalfactory in tilburg...weet er zelf niet veel vanaf maar misschien kan je daar wat mee? (google..?)

succes!!
Oud 26-11-2003, 20:58
summer1986
summer1986 is offline
Vooropleiding theater in 's-Hertogenbosch? www.kw1c.nl (hier heb je ook redelijk grote klassen)
Of auditie doen voor een toneelschool HBO, maar ik neem aan dat je hiervoor vmbo hebt gedaan? Das wel lastig, want de meeste prof toneelopleidingen zijn HBO. Misschien toch afmaken? Of voor een andere MBO studie kiezen en zorgen dat je in je vrije tijd zoveel mogelijk cursussen enzo kunt volgen, of de HAVO proberen te halen. Succes!
Advertentie

Regels voor berichten