Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Totaal prijs is 1700 eurie
@ Enlightenment Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat win xp geen 1gb meer ondersteunde. Ok, dan wordt het home Dat ik die 2 plextors neem heeft te maken dat ik hier nog andere pc's heb die ik ook van een dvd brandertje wil voor zien. Ik weet niet of ik een Sata schijf pak. Prijs/geheugen opslag vind ik nogal hoog t.o.v. een ata schijf. Misschien dat ik wel in de toekomst er nog eens een sata in zet. Waarom raad je me een Geforce 4 Ti aan? Ik speel nooit zware spellen, wat ik heel soms nog speel is CC Red Alert 2, wat volgens mij ook nog wel zal draaien op een tnt2 @ 32mb ![]() Geheugen is Kingstone. @ ********** PC prive gelooft niet in studenten licenties. Die software is verplicht anders wordt het zaakje niet goed gekeurd. Als je de onderste regel had gelezen had je het geweten.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
geen PC prive. Een dat ze geen studenten licenties geven is logisch, er bestaat geen PC prive voor studenten, dus dan kan er ook geen stu.lic. geleverd worden.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[CPU] ADM Athlon 64 3500+ is 62 graden is dat te heet voor deze processor?? Maradinus | 74 | 23-10-2004 15:02 | |
Software & Hardware |
[Hardware] System check ]{ing | 9 | 14-12-2003 18:56 | |
Software & Hardware |
Alternatief voor WinXP Taakbeheer? Sha'Quessir | 12 | 28-08-2003 18:05 | |
Software & Hardware |
Configuratie check! Jack_Ass | 39 | 12-10-2001 11:17 |