Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja, het liefst wil ik het ook gewoon halen maar het is als ik al mijn opdrachten af heb nog maar de vraag of ik mijn stage haal. Mijn begeleiders zeggen steeds 'Je kunt het opzich wel, maar je MIST iets' of 'Er moet toch iets veranderen wil je het halen'....maar wat dit dan is wat ik mis dat is heel vaag: ik moet opener, spontaner enz. zijn en VOORAL mezelf blijven.....maar ik ben mezelf niet als ik ineens heel hyper, leuk, vrolijk etc. ga doen
![]() |
![]() |
|
Ik zou het héél dom vinden als je stopt
![]() Drie en een half jaar stufi verziekt én dan nog eens je collegegeld weggegooid. Ik zou als ik jou was gewoon hard gaan werken om je achterstand in te halen, en je stage te halen. Ze zeggen dat je het kunt, bewijs het dan! Nadat je je diploma hebt, kun je altijd nog verder gaan studeren. btw: je krijgt stufi voor maximaal 4 jaar. Daarna kun je nog 3 jaar lenen. het maakt niet uit of je tussentijds overstapt van studie, zolang je je diploma in het hoger onderwijs maar binnen 10 jaar haalt vanaf het moment dat je voor het eerst stufi ontving.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Weet niet wat ik moet doen Ralnagor | 8 | 10-03-2015 22:36 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Psychologie |