Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2003, 21:13
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
pfff mensen... ben er weer eens met een gezellig verhaaltje over mijn ex... na heeele lange tijd, jaar ofzo kon ik me eindelijk erbij neerleggen dat klaar was, dit omdat we op een heel vervelende manier uit elkaar zijn gegaan en nooit heb kunnen uitpraten, en dit is heel kort uitgelegd hoor... nu had ik hem dus ook al niet meer gezien sinds juni 2002, dit omdat hij in 50 km van me af woont.. ik studeer daar wel nu sinds dit jaa,r maar was hem nooit tegengekomen... tot gister... en dat is echt rot, ik wilde hem niet meer zien, teveel fout gegaan en teveel pijn, nu zag ik hem dus, hij mij niet, en alles van die tijd dat we samen waren en de 'ruzies'(tussen aanhalingtekens omdat niet eens echt ruzie was) kwam weer trug... sinds gister zitten me ged8en steeds bij hem... een kant: hij verdiend mijn aandacht niet eens... andere kant: hij was me 1e echte vriend en ben nog niet echt een leukere jongen tegengekomen, alleen maar 'foute'jongens, wat ik daar precies mee bedoel doet er ff niet toe... mijn ex heeft gewoon een hele speciale plek in mijn hart... ik weet niet precies wat ik met deze topic wil bereiken.. moet gewoon weer ff kwijt.. mensen met zelfde ervaring ofzo... thnx voor lezen
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2003, 21:23
Warsocket
Warsocket is offline
ach dat is gewoon vervelden
VB: ik heb eergister ook nog over me ex gedroomd en ik d8 dat ik daar toch ongeveer toch wel overheen was
Ik heb iig een dag ofzo iets van liefdesverdriet gehad
maar geloof me dat gaat snel weer over omdat je het al een tijdje verwerkt hebt zeg maar
Oud 27-11-2003, 08:18
toemba
toemba is offline
Hey

Ik heb hetzelfde gevoel, alleen zit er bij mij geen jaar tussen.. Destijds heb ik ook mensen om advies gevraagd, en een veel gehoord antwoord was: Het hoort er allemaal bij..
Misschien heb je het niet kunnen verwerken omdat je hem zo lang niet gezien hebt.. Dat klinkt misschien raar maar het verwerkingsproces werkt bij iedereen verschillend. Misschien is het een idee om er met hem over te praten? Of misschien een emailtje sturen? Keertje uit eten of iets drinken om alles uit te praten?
Ik wil niet als psycholoog ofzoiets klinken, maar het kan misschien helpen, want als ik je verhaal zo lees, dan lijkt het me dat je nog niet helemaal over hem heen bent.. En het is wel zo dat exen ALTIJD speciaal blijven, misschien moet je even bij jezelf nagaan wat je nog precies voor hem voelt..
Waarschijnlijk heb je hier helemaal niks aan, heeeeeel veel sterkte! Want uiteindelijk moet je het toch zelf doen.. Sorry dat ik niet echt kan helpen maar ik wilde je dit toch even vertellen...
Kus!! T
Oud 27-11-2003, 16:11
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Het is wel logisch dat je het niet fijn vond hem weer te zien. Ik denk ook dat je het toch niet helemaal verwerkt hebt, meestal kan je het pas echt afsluiten als je er ook goed met hem over gepraat hebt. Want uit je verhaal maak ik op dat er tussen jullie nog een hoop onuitgesproken dingen zijn. Dit is misschien een ideetje. En verwacht sowieso niet dat je hem ooit helemaal zal vergeten, het blijft toch je eerste vriendje. En je wilt hem waarschijnlijk niet eens helemaal vergeten. Als alles tussen jullie een keer uitgesproken is kun je misschien met een fijn gevoel op hem terug kijken, zonder verdriet, en dan zal het je dus ook geen verdriet doen al kom je hem nog een keertje tegen. Want dit zal best vaker gebeuren lijkt mij.
Sterkte!
Kus
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 17:43
Verwijderd
Je eerste vriend is niet perse je leukste vriend. Dat hij de eerste was, is zeker geen reden om weer met hem verder te gaan.
Idiote vergelijking: ik heb die rode trui aangetrokken want die heb ik het eerst gekocht.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 21:27
oldt3
oldt3 is offline
Ik ken al mijn ex-en nog erg goe,kom er nog altijd goed mee overeen.Kzou (zoals zovelen) het gewoon niet kunnen om het niet uit te praten.Keb wel 6 maand gewacht(zij wou mij niet meer zien).Waarom zou je niet eens afspreken he,wat heb je te verliezen?

Maarja geloof me sommige ex-en vergete je niet zomaar.Daarom is mijn vorige relatie mislukt(zij was superjalours,ni normaal,had het niet door ) nu 7 maand later doet nog altijd pijn,zal altijd wel zo blijven maar ergens ook wel blij.Kvergeet haar nooit en kan er zo ni tegen als ze kwaad is op mij.

Hopelijk is dat allemaal beter alsk een vaste relatie heb dan denk je dara niet zoveel aan he.

maar ik zou t zeker uitpraten.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 20:01
Verwijderd
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 27-11-2003 @ 17:11:
Het is wel logisch dat je het niet fijn vond hem weer te zien. Ik denk ook dat je het toch niet helemaal verwerkt hebt, meestal kan je het pas echt afsluiten als je er ook goed met hem over gepraat hebt. Want uit je verhaal maak ik op dat er tussen jullie nog een hoop onuitgesproken dingen zijn. Dit is misschien een ideetje. En verwacht sowieso niet dat je hem ooit helemaal zal vergeten, het blijft toch je eerste vriendje. En je wilt hem waarschijnlijk niet eens helemaal vergeten. Als alles tussen jullie een keer uitgesproken is kun je misschien met een fijn gevoel op hem terug kijken, zonder verdriet, en dan zal het je dus ook geen verdriet doen al kom je hem nog een keertje tegen. Want dit zal best vaker gebeuren lijkt mij.
Sterkte!
Kus
eens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten