Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2003, 16:30
:P
:P is offline
Hallo allemaal,

Ik (19) heb sinds enige tijd dansen ontdekt. Ik heb tot mijn 18e intensief gevoetbald en nog een aantal kleine producties gedaan maar nooit serieus gedanst. Sinds enkele maanden heb ik lessen basistechniek / klassiek / jazz.
Ik ben al veel vooruit gegaan en ik vind het echt heel erg leuk. Ik dans nu op een redelijk niveau.
Op het moment doe ik een universitaire opleiding die niets met dans te maken heeft. Ik zou graag de overstap maken maar ik ben erg bang dat ik buiten de boot zal vallen.

Mijn vragen (hoewel ik weet dat jullie niet weten hoe ik dans):

- Is het mogelijk dat iemand nog maar 1 jaar serieus danservaring heeft en toegelaten wordt tot een opleiding?

- Bestaat er verschil in opleiding qua toelatingseisen?

- Ik ben al 19 dus zal 23 zijn aan het einde van een eventuele opleiding, is dit al te oud?

Dank jullie wel!
Oud 01-12-2003, 06:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
op mijn dansschool nemen ze mensen aan tot 22 jaar, ouder niet meer. ik denk dat dit voor veel dansscholen wel geld.

of jouw 1 jarige ervaring genoeg is, weet ik niet. ik weet, zoals je zelf al zei, niet hoe jij danst. maar als je echt talent hebt, zien ze dat vaak wel. zeker omdat je een jongen bent, geven ze je sneller een kans. jongen die een dansopleiding willen doen zijn tenslotte erg schaars en jongens die echt kunnen dansen ook. jongens zijn meer dan welkom.

probeer het gewoon eens. je zult vanzelf merken of ze je wat vinden of niet.
Advertentie

Regels voor berichten