Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Softdrugs...illegaal hier, openbaar dronkenschap
Ik werd lastig gevallen door enkele mensen (schop in het gezicht, maar ik had ECHT niets gedaan), en toen heb ik uit frustratie... ....de burgerauto van de comissaris beschadigd...wist ik veel dat dit zijn auto in burger was ![]() Ik was gelukkig net geen achttien toen. Ben geen rotjongen, gewoon een groot probleem met zelfbeheersing waardoor ik mezelf vaak in het belachelijke zet...en dat besef ik maar al te goed. Oh en ooit eens een fles wijn gestolen in de supermarkt samen met een vriend... Ontzettend stom eigenlijk Als ik een portefeuille zou vinden zou ik die toch inleveren denk ik...tenzij het iemand is die naar mijn weten achter mijn rug zwart over me vertelt, dan heb ik echt weinig zin om die te helpen... Voor de rest heb ik wel geleerd uit de dingen die ik zoal heb uitgehaald. Gewoon niet meer doen ![]()
Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 21:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar laat ik maar bij de grap-versie blijven
|
ff een lijstje:
Cd's Kopiëren Mp3 loaden onder invloed fietsen spookfietsen door het rode licht fietsen wildplassen Dixi-Wc omgooien en vast nog meer ![]()
|
![]() |
ik wilde eigenlijk zeggen: Ik zou het niet weten, totdat ik ging lezen, en tsja:
- door rood rijden - geen voorrang verlenen - spookrijden vast ook wel - verkeerde kant fietsen - boeken te laat - wildplassen ![]() - te snel oversteken waardoor ik politie achter me aan had ![]() - cd's kopiëren - sneeuwballen op de ramen gooien ![]() en vast nog wel meer, maar agh, dit valt wel mee toch? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Door rood fietsen, zonder licht fietsen, spookfietsen, biebboekken te laat inleveren(wel netjes de boete betaald hoor, zelfs toen dat 20 gulden was), cd's kopiëren, als klein kindje radijsjes en wortels opeten in de supermarkt, op een oprit naar de snelweg fietsen (gelukkig kwam ik er na tien meter al achter), op de stoep fietsen, zwartrijden in de Parijse metro en in de tram in Amsterdam (beide keren per ongeluk), software kopiëren... niets waarvoor je zomaar opgepakt kunt worden
![]() Oh, en ik heb ook wel eens te hárd gefietst... maar wie maakt er dan ook een 30km zone op een heuvel? Laatst gewijzigd op 02-12-2003 om 11:51. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Nieuwstopic Dekaloog | 101 | 18-05-2015 18:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
abortus kaaseter | 265 | 29-01-2007 21:01 |