Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
tip: als je nou alvast de opendagen gaat opzoeken die je dit jaar wilt bezoeken (op www.schoolweb.nl gaat dat heel makkelijk) dan zet je die vervolgens in je agenda (ik zelf heb je bij m'n favorieten op internet gezet), dan vergeet je ze veel minder snel.
|
![]() |
|
![]() |
mededeling
![]() trouwens, echt slim ben je dan niet bezig. als je wéét dat je dit overkomt, dan zoek je in het vervolg toch gewoon in het begin van het jaar al naar opendagen? en vaak zijn deze opendagen meerdere keren per jaar. en in je school hangen vast honderden posters en meldingen van opendagen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Het is wel een vraag, alleen zonder vraagteken:
Citaat:
|
![]() |
|
ik ben naar de studie beurs geweest (jah met al die reclame kon dat niet missen) en daar heb ik zo'n agenda gekregen met allerlei opendagen erin, een week van tevoren aangegeven, best handig dus.
Bovendien heb ik van de scholen waar ik mogenlijk heen wil hier in de omgeving ff wat info op internet gezocht. Dat waren er 2 dus die opendagen heb ik ook ff in mijn agenda gezet.. Als je ze dan nog vergeet dan ... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ja hoor, dit heb ik weer!!! Mekkergeit | 2 | 12-11-2004 12:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb ik nu weer..? **Bambi** | 10 | 23-04-2003 18:28 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Liefde & Relatie |
Dit heb ik net verstuurd... Rabbi Daniel | 17 | 15-02-2002 22:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat heb ik fout gedaan? Mond_1 | 1 | 30-12-2001 20:27 |