(ik schrijf heel af en toe een gedicht, maar heb nog nooit iets als dit geschreven weet ook niet waar ik het kwijt moet dus zet het maar hier. ik wil heel veel commentaar graag, want weet bijgod niet of dit iets voorsteld, ik heb wat geprobeerd en ik zie het wel. owja en ik ben heel slecht in leestekens zoal je kunt zien)
Ik vind de wereld verpest.
Ik vind dat er niets meer over is van het woord "goed". Kijk maar eens rond.
Kijk maar eens alleen al in je eigen omgeving. Die twee jongens laatst op school die elkaar het ziekenhuis insloegen, en niemand die wat deed.
En pas toen je eventjes 5 minuten bij de snackbar je fiets neerzette, was ie gewoon gejat zomaar weg.
En dat jongetje uit de brugklas bij jou op school, word door iedereen gepest omdat zijn moeder daar les geeft.
En die ene goede vriend van je, die surinaamse jongen die bedreigd was alleen maar omdat ie een kleurtje heeft.
En al die mensen die tegen je liegen.
En de moeder van je beste vriendin, die word geslagen door haar man.
Als je daar allemaal naar kijkt ga je dan niet denken: Waar gaat het heen met de wereld? Ik zou willen dat deze wereld zoveel beter was. Dat we elkaar allemaal accepteeerde en respecteerde.
Dat ik mijn fiets wel uren voor de snackbar kon laten staan. En dat iedereen eerlijk zou zijn tegen elkaar.
Maar we zijn allemaal schuldig aan deze wereld. Zowel jij als ik zijn te wijten.
Dus we hebben eigenlijk geen recht tot zeuren en klagen.
Maar toch vraag ik me soms af hoe het zou zijn, Als de wereld anders was......
------------------
*loves moonspell* | *geeft kuzzie aan: Vork#0, Prada, Knijnen, Sweetgirl, Trancie, Obi wan, [sas] Q, Froukjuh, yoyo, Misjelluh en wolfjuh* fly high!!
[Dit bericht is aangepast door An (19-08-2001).]
[Dit bericht is aangepast door An (19-08-2001).]