![]() |
|
Even on-topic: Ik denk dat bijna elke vrouw er in principe wel toe in staat is, maar dat de bouw van ene vrouw haar meer geschikt maakt voor ejaculatie dan de bouw van de andere vrouw. Toch waar jij het over hebt, Scatterheart, G-spot stimulatie, lijkt mij, na de verhalen die ik gehoord heb, wel een vereiste te zijn. Daar moet je vriend met zijn vingers toch wel bij kunnen of anders met zijn tampeloeres?
![]() |
![]() |
|
Je kan mij niet wijsmaken dat je je G spot niet kan vinden. Als je penetratie lekker vindt, dan komt dat door die G spot. Maar niet iedereen heeft genoeg aan alleen G spot stimulatie om echt klaar te kunnen komen, vandaar dat clitorale stimulatie tijdens penetratie zo'n geweldig leuke bezigheid is.
|
![]() |
|
ik heb een keer gehoord dat sommige vrouwen alleen kunnen klaarkomen als ze een voetmassage krijgen.
toevallig las ik gister in de krant dat een amerikaanse arts bij toeval een apparaatje heeft uitgevonden waardoor je klaarkomt. een vrouw die al 4 jaar geen orgasme had gehad kreeg er weer een.
||
Citaat:
Steve: "Kijk hierrr Mike (RIP, ed.), deze vrouw had al VIER jaar geen orgasme gehad Mike, dat is vier jaar is achtenveertig maanden is tweehonderdenacht weken totdat ze de Hot-'N-Steamy DeLuxe 4.1 gebruikte! Mike: "Mandy kom even hier, wat vind je er zelf van?" Mandy: "Nou Mike helemaal geweldig ik stond helemaal perplex gewoonweg! Ik wist niet meer wat ik meemaakte. Al vier jaar had ik geen orgasme gehad en nu wel weer met de Hot-'n-Steamy DeLuxe 4.1! Mijn man en ik zijn er dolgelukkig mee...ik spuit nu iedere avond zijn gezicht vol en hij het mijne, het is helemaal geweldig!" |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bron: http://www.reuters.com/newsArticle.j...toryID=3897324 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op sexwoordenboek staat niets over vrouwelijke ejaculaties...
De g-plek die is in elk geval niet moeilijk te vinden hoor, gewoon een vinger naar binnen en die dan krommen, dan raak je 'm al aan als het goed is. Ik heb eigenlijk geen diee of elke vrouw kán ejaculeren... tja, iedereen is natuurlijk in wezen hetzelfde gebouwd, dus je zou zeggen van wel. Misschien is het voor de meeste vrouwen wel zó moeilijk dat het gewoon nooit lukt... Ik had in elk geval wel begrepen ergens uit dat vrouwen die het kunnen maar die niet alitjd ejaculeren, dat vooral dien als hun laatste orgasme al een tijdje geleden was of als er een extreem lang voorspel was, dat dan dus de seksuele spanning heel erg hoog is. Misschien kun je dat eens proberen, hoewel ik er van uit ga dat je dat al wel eens hébt gedaan ![]() En volgens mij snappen een paar mensen het niet helemaal... ejaculeren is niet hetzelfde als klaarkomen, Daster. Natuurlijk kan elke vrouw klaarkomen (al is er voor sommigen wel heel erg veel nodig om dat te bereiken). edit: gevonden op sexwoordenboek: http://www.hildevanderploeg.nl/gplek_vocht.html Maar daar staat weinig nuttigs. |
![]() |
||
Citaat:
ik begrijp dit deel als die ... spuit is ..., hahahaha die erge ..., ik was een x met die ..., opeens komt zo ...., ik zo die ... breken zij helemaal ....
|
|