Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben niet helemaal zeker van het eind dat 'hart', zeg maar, misschien dat ik er beter iets anders van kan maken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en weef je vliegens vlug een hartje in de draden van mijn aderen. Of mis ik iets? "hartje in de draden van mijn hart" vind ik ook nog niet echt lekker lopen. Moeilijk. Maar "aderen", als je het zo bedoelt als hier, vind ik het ook niet zo geslaagd. maar morgen ben ik mooi Geweldige zin! Hulde! En dat geldt eigenlijk ook voor de rest van het gedicht. Mooi in zijn eenvoud, doe je erg, erg goed!
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik maak vogels van papier en laat ze vliegen door jouw haren maar morgen ben ik mooi en dan stuur je al mijn vogels terug en weef je vliegens vlug een hartje in de draden van mijn haar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik stond er echt verbaasd van dat je nog maar 15 was, je schrijft erg puur, en het loopt ook nog eens goed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hm. ik dicht al sinds ik kan schrijven, eigenlijk. dat krijg je als je geen vrienden hebt |
![]() |
|
![]() |
Die draden van je haar, wat vind je er zelf van? De rest is juist zo mooi sierlijk, en die draden komen een beetje euhm, "vies" over... Het gaat erom wat je er zelf bij voelt. Als het voor jou op deze manier lekker zit; houden zo.
|
Ik vind het een prachtig gedicht, maar vind 'haar' ook niet zo mooi; ik zou juist van die regel 'adem' maken, lijkt mij erg mooi! Verder gewoon prachtig; mooie vorm, lieve en leuke toon; loopt lekker
![]() Geweldige titel, trouwens ![]()
|
Mooi gedicht!! Ik zou ook die laatste keer 'hart' veranderen, maar niet in haar, dat past het beste in het eerste stukje. Je kan er van alles doen, ziel, geest, hoofd, etc, hangt ervan af natuurlijk wat jij er bij voelt. (een hartje VAN de draden van mijn ..... lijkt mij ook wel mooi). En die gedichten die als sneeuwballen door de kamer rollen vind ik ook een geweldige zin!
Live
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Rat's Ge-dichten Ratatouille | 17 | 26-06-2011 20:22 | |
Lifestyle |
Tantoe amusing Verwijderd | 500 | 17-10-2007 00:40 | |
Psychologie |
Gebrek aan zelfvertrouwen Blackeyed | 8 | 06-06-2007 20:38 | |
Psychologie |
wat een klote leven!!!! gangstah-gurl | 36 | 12-12-2003 11:06 | |
Algemene schoolzaken |
mijn woensdag... (of moet dit op onzin... gaat wel over een schooldag.) Fantôme | 27 | 08-11-2003 22:00 | |
ARTistiek |
Origami xxDomingoxx | 5 | 03-12-2001 18:36 |