Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ff over Escher: echt geweldig! Ik vind vooral de middelste van de plaatjes zeer goed, ik kan er uren naar kijken ![]()
||
Citaat:
Zijn plaatjes zijn inderdaad vaak geweldig gemaakt, kun je naar blijven kijken...
Laatst gewijzigd op 12-11-2007 om 16:27. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hou ook erg van zn minder bekende werken, zoals de doodskop in het oog, of de hand die een andere hand tekent..
|
zouden jullie puur over de kunstkant van escher berichten willen plaatsen en geen emailadressen?
als je zo'n werkstuk wil, mail rodina er dan zelf even over.
|
![]() |
jaaa supergaaf hoe die schilderijen in elkaar zitten...echt waanzinnig mooi gemaakt...je kan er uren naar staren!!
[stiekem-mode]wil je dat werkstuk meelen naar freaky_manon@hotmail.com?[/stiekem-mode] ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Escher illusies zijn geen illusie meer MLF | 8 | 18-02-2013 20:30 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Escher tekenen Sparkzel | 10 | 28-01-2007 18:37 | |
ARTistiek |
Escher Anno 1986 | 26 | 31-08-2004 23:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
escher yorin | 6 | 02-10-2002 15:22 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Gat Eschers "prentententoonstelling" opgevuld [Pierewiet] | 4 | 30-08-2002 17:17 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
PO escher (Help!) Wijze vrouw | 6 | 27-05-2002 17:54 |