Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2003, 15:51
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik heb de laatste tijd nogal veel blaasontstekingen gehad, dus ben begonnen met het slikken van cranberrie-tabletten. Op het moment dat ik daaree begon, kreeg ik ook weer een antibioticakuurtje. Al vrij snel kreeg ik toen last van misselijkheid, die stees terug bleef komen. Dacht dat het van de antibiotica was, omdat dat een veelvoorkomende bijwerking is. Ben toen voor de zekerheid even gestopt met de cranberrie-tabletjes.

De antibioticakuur is na al bijna weer een week af en ik ben weer begonnen met de cranberrie. Maar nu komt de misselijkheid weer terug. Denk nu dus dat dat van de cranberrie komt.... Maar is dit een normaal/bekend verschijnsel?
Oud 28-11-2003, 15:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien ben je dr wel allergisch voor ofzo. Ik eet zelf wel eens gewoon cranberries en dan heb ik nergens last van.
Oud 28-11-2003, 16:31
Roos
Roos is offline
Probeer eens gewoon cranberries los te eten, en kijken of je daar wel tegen kunt.
Oud 28-11-2003, 18:56
Verwijderd
Ik had meer last van de sap dan van tabletten..maar heb je echt tabletten of capsules? Ik heb capsules gebruikt en daar merkte ik iig niets van.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 11:08
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
maar heb je echt tabletten of capsules?
Ik heb echt tabletjes, gewoon van het kruidvat-huismerk. Capsules kon ik zogauw niet vinden, maar denk niet dat dat in principe iets uit zou mogen maken.

Citaat:
Probeer eens gewoon cranberries los te eten, en kijken of je daar wel tegen kunt.
Heb ik wel eens geprobeert, maar die vond ik echt té smerig om gewoon te eten....
Voor zover ik me kan herinneren werd ik daar niet misselijk van.
Oud 29-11-2003, 11:27
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Wij hebben tabletjes van fytoform.
Deze helpen, maar waren niet echt goedkoop.
Was even een noodhulpmiddeltje omdat mijn zusje niet naar de dokter wilde toen we op vakantie waren

Regels voor berichten