![]() |
|
Verwijderd
|
Ben ik weer
![]() Heb het nou alweer... was ongeveer anderhalve week terug ongesteld, en nu alweer. Ik word er echt schijtziek van hoor.. MOet ik hier nou aandoen? Ik heb geen zin om dit elke maand zo ongeveer te krijgen ![]() Moet ik hier nu aan doen? Tegen mn moeder zeggen ofzo, en dan naar de huisarts? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hoe oud ben je? mss laat je moeder je wel aan de pil als je het haar vraagt, heb ik ook gedaan 3 maand geleden, ze was meteen akkoord, mja, bij mij was het voor pijnlijke maandstonden. heb ze nu net weer gehad en voor de eerste keer zonder (of toch heel weinig) pijn!! lang leve de pil!
![]() als je niet aan de pil mag, zou ik het toch zeker tegen je moeder zeggen en eventueel naar je huisarts gaan. knuf*, [els]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
hoe weet jij dat je ongesteld gaat worden? Verwijderd | 42 | 21-01-2018 20:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Niet meer ongesteld worden Jootje2097 | 4 | 22-03-2014 23:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
niet ongesteld/opgezwollen buik Verwijderd | 12 | 23-05-2004 13:36 | |
Seksualiteit |
morning-afterpil en ongesteld worden.. groovy | 2 | 04-02-2004 15:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
3x ongesteld in 8 weken Mutsjuh | 10 | 18-08-2002 09:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wanneer weer ongesteld na het stoppen met de pil? bubbeltjes | 2 | 31-01-2002 12:32 |