![]() |
|
wat zou een vinger in ej kut duwen nou voor uitwerking kunnen hebben op de wijze dat je vruchtbaar bent
10 ja jong, ach de meeste pasgebornen beginnen al met hun lichaam te ontdekken dus waarom niet als je het lekker vind doe dan maar gewoon, ps: vind ongesteld zijn in groep acht ook vroeg, me vriendin was dat pas op haar 14e en me beide zussen op hun 15e
Laatst gewijzigd op 28-11-2003 om 18:56. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-11-2003 om 19:03. |
![]() |
|
Zodra je normaal leert schrijven kunnen we je misschien wat makkelijker helpen. Maar wat je dus wilt vragen is of vingeren schadelijk is voor de baarmoeder en of de kans op onvruchtbaarheid dan groter wordt.
Je bent jong, je vriendin ook, jullie hebben waarschijnlijk nog 0 aan seksuele voorlichting gehad op dat gebied, dus voor deze keer sta ik het toe zolang er NORMAAL op wordt gereageerd. het antwoord is nee, vingeren is niet schadelijk en heeft totaal geen invloed op het krijgen van kinderen later. (ik neem aan dat ze er nu nog niet aan wil beginnen) Ze is er inderdaad wel vroeg bij. Maar abnormaal is het niet. Meestal zodra een meisje ongesteld wordt (dit kan verschillen van het 6e levensjaar tot het 18e levensjaar maar dan heb je wel 2 uitersten) komen de sexuele gevoelens ook om de hoek kijken. Dus je vriendin hoeft zich nergens zorgen om te maken. Ik zou haar wel als advies geven om dingen hierover op te zoeken. Op dit forum hebben we een zoekfunctie. Tik daar je zoekwoord in en het forum zoekt naar topics waarin je informatie kunt vinden over dit onderwerp. Let op: niet alle informatie is bruikbaar.
|
Voor de duidelijkheid, ik ga uit dit topic even een aantal reacties verwijderen mbt het schrijfgedrag van de topicstartster.
LilDushi, van jou wordt verwacht dat je normaal nederlands gaat typen, dan houden we het hier in het vervolg ook netjes.
|
Verwijderd
|
Ik was maximaal 9 toen ik begon met masturberen, en ik geloof niet dat het me heeft geschaadt oid... ik kan me ook niet voorstellen dat het schadelijk is... sterker nog, opgewonden zijn is goed voor hart- en bloedvaten en klaarkomen al helemaal
![]() ![]() ![]() Als ze al menstrueert, wat toch een duidelijk teken is dat je lichaam begint te rijpen voor seks, dan is het eigenlijk ook niet meer dan logisch om eens wat met jezelf uit te proberen. Laatst gewijzigd op 29-11-2003 om 17:50. |
![]() |
||
Citaat:
OFTEWEL je kan dan nog gewoon kinderen krijgen
||
Citaat:
dank u ![]()
||
Citaat:
ontopic: je kan gewoon vingeren zoveel je wil, het is niet schadelijk o.i.d zolang je de binnenkant maar niet met je nagels openkrabt ![]() je kan het gewoon doen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bal op vinger gekregen Zizou06 | 20 | 02-03-2007 13:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
witte vingers :) L. :) | 7 | 29-01-2004 17:53 | |
Seksualiteit |
vingeren - Zwanger?? lolala | 20 | 07-10-2003 10:15 | |
Seksualiteit |