![]() |
|
Eerste keer was niet leuk... mijn voorhuidje was te strak en deed te zeer om lekker naar binnen te gaan. Paar weken (...) oprek-oefeningen gedaan en toen ging het wel. Was nog niet super, maar al doende leert men en werd de pijn minder. Nu geen klachten meer..)) Zij (inmiddels ex..) had gelukkig veel geduld maar was eerst ook niet echt ontspannen.
|
was met mijn huidige vriend, maar bedoeld als een ONS.
buiten op een bankje in een park om 4 uur 's nachts, en het was geweldig. we wisten al van elkaar wat we lekker vonden omdat we het daarvoor uitgebreid over sex hadden gehad. perfect ![]()
|
![]() |
Bij mijn vriendinnetje thuis, stiekem in haar slaapkamer. Eerste keer zei ze: "Heb je condooms bij je?" "Ja" "Zullen we?" En toen zei ik nee
![]() Ik is vaag. Paar weken daarna gingen we het proberen, en het lukte voor geen meter. Ik kwam er niet goed in, zij had pijn etc. Na veel proberen en wat vragen stellen op wat fora is het gelukt (met een kussen onder d'r kont). En het was fantastisch. Nu doen we het zonder condoom, dat voelt echt nog zoveel lekkerder. ![]()
|
Mijn eerste keer was eerlijk gezegd geen succes. Het was bij mijn vorige vriend thuis, in zijn bed. Het deed veel te veel pijn, na een paar minuten zijn we maar gestopt. Hij kon er ook niet echt tegen om te zien hoe veel pijn ik had. Pas na de derde keer werd het echt lekker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() echt exact hetzelfde: feestje, toen-vriendje, pijn maar superlief (na een paar minuten was het wel fijn), en op een luchtbed ![]() xxx |
![]() |
|
bij hem thuis, op het bed. We hadden 4 maanden iets en waren helemaal verliefd. Hij had al best veel ervaring en dus dacht ik dat alles wel goed zou komen. Niet dus. Het deed pijn en duurde zo'n 10 seconden (niet overdreven). Helaas bleef het de rest van de relatie zo slecht
![]()
|
![]() |
mijn eerste keer is nog niet zo lang geleden met mijn vriend, het was heel speciaal *zucht* het was in zijn bed, en was wel pijnlijk, maar hij was zo lief (vooral die blik in zijn ogen) jah, dat was te gek!
|
Verwijderd
|
Ehm...
Eerste keer: ik was (net) 15, hij 17, het was bij een feestje van mijn beste vriendin waar we toen in tenten in de tuin sliepen. Ik had geloof ik al wat drank op (niet veel, maar toch) dus besloot ik om het maar te gaan doen - wat hem compleet verbijsterde want ik wilde eigenlijk niet (hij had het al een keer subtiel gevraagd.) Iets wat ik al een jaar volhield (we hadden toen 1,5 jaar - 2 dagen. Hij was lief ![]() Toen ik het aan mijn vriendin vertelde geloofde ze me niet eens. "Echt niet! Je liegt me voor!" Het heeft een hele poos geduurd voordat ik haar overtuigd had - kun je nagaan hoe standvastig ik daarvoor was geweest. Tot zover mijn eerste keer. (We zijn overigens nog steeds bij elkaar.) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Mijn eerste keer was tijdens oudjaar, eerst feest gehad met mijn vrienden hier thuis. Daarna na de kroeg, vet zat. Kwam ik daar mijn ex tegen, in de kroeg een beetje klote, toen vertrok iedereen in eens weer richting mijn huis om het vat leeg te drinken en sommige waren daar nog. Wij nog even in de kroeg gebleven. Naast de weg op een gras veldje wat gekloot, daarna na mijn huis op mijn eigen kamer terwijl iedereen die we kende onderzat.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De eerste keer met je huidge partner Thee Muts | 47 | 26-08-2006 22:24 | |
Liefde & Relatie |
De eerste keer dat je vriend(in) 'Ik hou van je' zei Verwijderd | 96 | 23-06-2006 12:16 | |
Seksualiteit |
beinvloed door de eerste keer(?) deringmeester | 45 | 23-03-2005 13:20 | |
Seksualiteit |
De eerste keer samen slapen... lso | 59 | 03-11-2004 07:37 | |
Seksualiteit |
De eerste keer... John_doe | 35 | 18-08-2004 13:07 | |
Seksualiteit |
De eerste keer doemt te mislukken? kainie | 19 | 02-08-2003 14:34 |