Advertentie | |
|
![]() |
|
tering, dat zou ik dus echt nooit doen,
men eigen ouders hebben nog heel erg veel moeite om alles uit mij te krijgen, ik ben gesloten, jammer. maar effe ontopic: waardoor dat komt, o.a. door je houding, door je kijk op dingen ect. en heel belangrijk hoe je overkomt en overbrengt, als melkert even extreem als pim fortuyn zou zijn maakt dat hem lang niet zo populair, mensen maken een eerste gezichtsinschatting. dies meestal niet snel te veranderen. dus het waarom , je hebt een "knuffelbeer" gehalte om het maar ze te zeggen ze voelen zich bij jou blijkbaar onsterfelijk ofzo..
|
![]() |
Ik heb ook dat mensen heel snel met hun problemen bij mij komen en dan vooral meisjes. Ik studeer geen spychologie ofzo en ben gewoon me zelf en toch komen ze naar mij. Ik weet niet waarom maar heb er geen problemen mee want ik help ze graag.
Meestal ontstaat er dan ook een hele hechte band met de meisjes die ik dan help maar helaas draaid het nooit op liefde uit want heb bijna nooit een vriendin. Ik zelf ga met me problemen naar 2 meisjes die ik iets van 1 of 2 jaar ken. Ik voel me bij hun heel erg veilig (ben overigens niet verliefd op 1 van de 2) en ik weet zeker dat ik hun kan vertrouwen en zij vertellen mij ook alles over hun problemen, heb echt een hele hechte band met ze. |
![]() |
|
Ja bij mij zijn het eigenlijk ook wel meer meisjes dan jongens, maar dat komt denk ik omdat meisjes er dan toch net iets makkelijker in zijn. dat is eigenlijk beter, want die kroppen nooit zoveel op dan. Ik weet dat jongens snel denken dat ze watjes zijn ofzo als ze over dingen als gevoelens en gedachten praten , daar moeten we eigenlijk van af zien te komen. Maar zelfs jongens beginnen over allerlei dingen tegen mij. Laatst bv begint een gast die ik ff mee sta te praten in een cafe( hij was niet over emotioneel door drank ofzo) een heel verhaal over zn zieke vriendin te houden en hoe hij dat vind. En het is niet mijn knuffelbeergehalte dat dat doet denk ik.
Ik denk ook dat het eigenlijk een veiliger gevoel is voor mensen om tegen iemand te praten die je langer kent dan een half uur. |
![]() |
||
Citaat:
Vooral da laatste gedeelte is errug waar denk k ![]()
||
Citaat:
Ik weet wel waar het aan ligt, maar dat niet goed uit te leggen.. ![]() En als mensen tegen jou problemen vertellen, terwijl je ze pas net kent, kan het heel goed zijn dat ze er gewoon heel erg mee zitten... Lau.
|
![]() |
Dat heb ik ook wel, wat jij beschrijft. En me moeder heeft dat ook precies zo, vooral op het werkt. Ze is half maatschappijlijk werkster geweest daar voor 2 jaar ofzo. Nu plaatsvervangend teamleider, dat ook wel mag als je bekijkt wat voor rol ze speelt.
Overigens moet je ook 'nee' durven zeggen. Als iemand zich wil uiten bij jou terwijl je dat er zelf niet bij kunt hebben moet je dat van je af kunnen zetten. Let wel, je bent niet verplicht! Waar ik zelf btw behoorlijk wat moeite mee heb is wanneer persoon B iets niet weet van persoon A terwijl hij/zij daar recht op heeft. Terwijl het persoon B pijn gaat doen als hij/zij daar niet achter komt, of laat achter komt. Bijv. stel de moeder van een goede vriendin van je gaat vreemd met een andere man en jij weet dat terwijl je de dochter van die moeder goed kent.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, soms wel, misschien ligt het ook aan mijn bui ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Dat heb ik dus ook. Ik kan sowieso vrij makkelijk met mensen opschieten, ik pas me heel snel aan. Het is inderdaad wel lastig, als je soms gewoon in een terloops gesprek met iemand bent, en die persoon begint al zijn/haar problemen uit de doeken te doen, en in feite verkapt advies te vragen. Daar ben ik lang niet altijd van gediend, en het is best lastig om dan te zeggen dat je 'weg moet' of iets dergelijks.
Probleem, probleem ![]() |
![]() |
|
Heb ik ook last van. Mensen weten van mij dat ik niet roddel en niets doorlul en dat ik te vertrouwen ben, dat waardeerd men in mij. En daardoor denk ik dat mensen mij in vertrouwen nemen. Ook misschien omdat ik het begrijp. Tja ik ben iemand die eerlijk is, altijd. Dus mensen kunnen het gelukkig vaak ook wel accepteren als ik zeg dat ik het nu ff niet wil of iets dergelijks... je enige dat je kan is eerlijk zijn... eerst voor jezelf kiezen, als je dat vergeet gaat het fout...
|
![]() |
|
Ja Gothic je hebt dat dus met mensen die jou beter kennen en die weten dat je dingen niet doorlult en altijd eerlijk bent, maar heb je dat dan ook met mensen die je pas een half uur kent?? Of zijn het dus vaak goede kennissen.
Waarschijnlijk heb je dan toch ook een eerlijke uitstraling ofzo. Ik heb vaak dus dat ze me helemaal niet kennen ofzo en dan komen ze met hun problemen, dan kunnen ze toch niet weten of ik eerlijk ben?? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
het zoveelste probleempje op dit forum... blauw | 4 | 08-04-2005 15:33 | |
Psychologie |
Ik zei iedereen de oren van z'n lijf..help me :( Lil'Girl | 10 | 15-10-2003 18:15 | |
Algemene schoolzaken |
mijn juf is zó gemeen tegen me. HelpMePlease | 36 | 19-12-2002 21:51 | |
Psychologie |
ben ik aangerand??? rabecca | 24 | 26-08-2002 01:42 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 |