Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het getal wat eruit komt is een willekeurig getal tussen de drie en de achttien, waarbij de kans groter is bij bepaalde getallen (bijv. tien).
Kans op tien: 5+4+1 6+2+2 6+3+1 4+4+2 5+2+3 4+3+3 (misschien ben ik er wel eentje vergeten) Is groter dan de kans op achttien: 6+6+6 |
![]() |
|
![]() |
Het voorspellen met de dobbelstenen doe je voor jezelf, kijk als er staat dat er een geboorte is dan denk ik er niet meer aan, en van het einden van de dag kijk ik of het klopte, nou maxima bevallen en nee niet elke dag krijgt het koninklijk huis een kind. Vandaag had ik nummer 11 dat zou betekenen een scheiding van iets of iemand. Ben benieuwd, en nee niemand hoeft me te geloven maar mensen die er ook mee bezig zijn?
|
![]() |
|
Ik denk eigenlijk niet dat het werkt. Je hebt namelijk achttien mogelijkheden, dus heb je vrij ruime categorieën nodig. Nou houdt dat ook weer in, dat alles dan zeer ruim interpretabel wordt, waardoor je waarschijnlijk de uitkomst altijd wel aan iets kan verbinden.
Ik heb het toch al niet zo met die deterministische toekomstvoorspellerij.
|
Dit lijkt mij dus echt pure onzin.
Een dobbelsteen heeft een KANS op één van de zes velden. Als je 600 keer een dobbelsteen gooit dan zal hij vrijwel zeker netje op ongeveer 100 per aantal ogen uitkomen. Dit maakt deze theorie dat dobbelstenen "voorbestemd" zouden zijn om een bepaald aantal ogen te geven dus genadeloos af.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Stochastische variabelen Kevin Markies | 7 | 11-12-2011 21:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Staat de toekomst vast? dirk-janusIV | 63 | 23-06-2011 20:54 | |
Waarom wij geen vrije wil hebben snepsnep | 129 | 16-07-2007 10:19 | |
Als het heelal is ontstaan door een explosie.. freakinaround | 82 | 01-06-2004 00:13 | |
[Stelling] Als een deterministisch heelal geen eind heeft, is het periodiek. Not for Sale | 57 | 17-06-2003 14:50 | |
Seksualiteit |
[probleempje...] "seks voor de fun in vriendschappen"?! framboosje | 12 | 10-02-2003 15:06 |