Advertentie | |
|
![]() |
|
-Wat studeer je? Geologie
-In je hoeveelste jaar ben je nu? 2de jaar -Reis je heen en weer of zit je op kamers? op kamers -Wat heb je op de middelbare school gedaan? (in belgië: aso, wetenschappen wiskunde) een richting dus met veel chemie, fys, bio en 6 uur wiskunde in de week -Waarom koos je deze studierichting?uit intresse voor wetenschappen en omdat we in het laatste jaar middelbaar geologie kregen bij arrdrijkskunde en ik dat mega-intressant vond -Hoe is je studie ingepast in je privé-leven? mijn leven bestaat voor de helft uit studie, vanaf 2 maand voor de examens is dat een veel groter deel. -Met welk onderzoek ben je nu bezig? euhm, geen, ik zit ook maar in het 2de jaar. -Hoe werk je daarbij samen met anderen? werkstukken moet je meestal in groepjes maken. dat is wel een voordeel omdat je verschillende meningen kunt samenleggen en omdat 2 mensen nu eenmaal altijd meer weten dan 1. -Wil je later promoveren, en zo ja, op welk onderwerp? ja graag, als ik de nodige graden haal. maar ik weet nog niet in welk onderwerp, ik ben nog in te veel geïntresserd ![]()
||
Citaat:
intressant hé *zucht meewarig* ik zal het nooit kunnen *begint te paniekeren* ik heb over 2 maand examen ervan ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|