Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry, heb geen idee |
![]() |
|
als je zo snel niks origineels meer kunt verzinnnen...
een pushh up bh, met een laag uitgesneden strak truitje...strakke zwarte broek, of kort rokje ofzo. en met t speelgoedpistooltje van je broertje ![]() of met zo'n sigaret met zo'n hoesje erom? (hoe zeg je da ![]() en een glas martini natuurlijk..shaken..not stirred ![]()
|
of een pilotenpak (zoals die pussy galore ofzo uit octopussy)
of die lara croft achtige outfit van denise richards in ehm... the world is not enough geloof ik of dat ijswijf in die another day weet niet zeker maar ze heeft geloof ik zon gigantische mantel van wit bond (jaaaa dubbelzinnig) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Van die kinderen die nog niet ontdekt hebben dat een ander de grond instampen om zichzelf beter te voelen eigenlijk gewoon heel triest gedrag is. (* Een leeftijd die jij gezien je posts in ieder geval geestelijk nog lang niet ontgroeid bent)
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zonder jou de grond in te stampen voelde ik me ook al beter, maar bedankt voor je gratis analyse. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voldoende uitleg Darling? Last time I checked was dit trouwens een scholieren forum. Ik vraag me af hoevaak jij bent blijven zitten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kunt nog zo hip zijn, maar mensen op een dergelijke manier afzeiken associeer ik toch met VMBO typetjes, sorry. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ga je gang, en associeer een eind weg. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() http://us.imdb.com/gallery/ss/0246460/D-1182_014693.jpg |
![]() |
|
Vrouwen kunnen ook zo'n vrouwelijk leger achtig kostuum aan?
Toevallig afgelopen Juni ook naar een feestje geweest met het James Bond Theme. Mannen waren allemaal in smoking (oid) en de vrouwen gewoon, of in een avond jurk, of in een soort van sexy leger outfit met een wapen (met silencer). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://us.imdb.com/gallery/ss/0246460/D-1182_014693.jpg ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||