| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik draag normaliter ook niet voor (ik stotter), maar toevallig houden we volgende week met onze klas een poëzie-avond in Utrecht dus dan moet ik wel. En het is ontzettend leuk en leerzaam; je tekst komt er echt van tot leven.
|
|
||
|
Citaat:
Je doet de schrijfopleiding zie ik? Gaat dat daarvanuit? Ik zou me wel schamen denk ik, voor mijn woorden. Helemaal als mensen het goed zouden vinden... |
||
|
|
||
|
Citaat:
Jep, organiseren wij als eindopdracht Poëzie. Ik weet niet of je in Utrecht woont, maar volgende week dinsdagavond (9 december), 20.00 uur in Café De Baas, Lijnmarkt 8 in de binnenstad, daar gaat het gebeuren Kom gerust langs. Dertien jonge, nieuwe dichters (geweldige poëzie, een beetje poggen op ons klasje mag wel), en Ingmar Heytze, Tsjitske Jansen en Ruben van Gogh dragen ook voor uit eigen werk.Genoeg reclame gemaakt
|
|
||
|
Citaat:
Wat niet is, kan komen. Ik wil je ook niet aan je haren dat podium opslepen, maar streep het in elk geval niet door.
![]() |
|
|