Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het enige goede aan die film was Schwarzenegger (jammer dat ze hem zo achterlijk lieten doen). Het verhaal was matig, de stunts ook. De terugkeer van Dr Silberman had ook leuker kunnen zijn. Kristanna Loken haalt het totaal niet bij de briljante Robert Patrick uit T2.
![]() Heb me overigens dankzij het eerste zeker wel vermaakt in de bios. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben het met Steve eens alhoewel die andere chick was wel zeer bang-a-ble. Verder: verhaal was ... wel okay, uitvoering zeer slecht ik ahd constant het gevoel alsof de regisseur dacht dat ik 1 of andere halve debiel was want je kan vrijwel alles meteen al voorspellen.
![]() De verwijzingen naar de eerdere delen zijn imho zeer geslaagd qua humor zat 't wel snor, qua overtuiging niet. Bovendien is de film te '2003' terwijl vooral die tweede nog lekker eighties was. (qua music, die videogames, taalgebruik kleding etc) ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat is er in vredesnaam zo goed aan het einde? Al vanaf het eerste moment dat die Connor en die chick in beeld komen weet je dat ze het met elkaar gaan doen, toen Ahnuld z'n spare battery in de woestijn liet ontploffen wist je ook al meteen dat ie dat geintje nog een keer zou uithalen. En dat die Judgement day crap onvermijdelijk was kun je ook al ver van te voren zien aankomen ik vind 't 1 grote teleurstelling
![]() Ohja, fuck off met je spoiler tags, als je niks van de film wilt weten moet je het topic niet lezen ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, dat die Kate Brewster een rol speelde, vond ik ook verrot. Dat vind ik ook één van de minpunten. En dat Judgment Day onvermijdelijk was, das logisch, maar de manier waarop dat werd verteld op het eind was gewoon sfeervol ![]() Voor de rest ben ik het met je eens, het was verder een grote teleurstelling. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En terecht. Als Nick Stahl de dragende kracht onder een eventuele T4 zou willen worden, mag hij wel een heel eind vooruitgaan ten ozichte van Rise of the machines. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() De rest was eigenlijk gewoon voor de 3e keer meer van hetzelfde en dat doet me nou toch echt niks meer ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop dat deel 4 helemaal het verhaal vertelt van de oorlog tegen de machines, van de T200 TERMINATOR- "Stick-Man", tot de T400 TERMINATOR- Early prototype Endoskeleton en de T800 TERMINATOR ![]() deze hoop ik ook graag terug te zien ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 04-12-2003 om 12:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
aaahhh
de terminatortjes zijn klassiekertjes kijk nu eens naar de grappen en grollen: "talk to the hand" oooowwww en arnie is weer eens geweldig hij veranderd nooit, in 1984, 1991 en 2003, arnie houdt precies dezelfde kop. In terminator 4 als arnie een jaartje of 55 is, dan rent ie nog schietend rond..... jongens, ontken het maar niet, geen acteur kan een betere terminator vertolken dan arnold ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Algemeen De gemeente Elburg telt ca. 22.000 inwoners (25 % is jonger dan 18 jaar en 12 % ouder dan 65) en zij heeft een oppervlakte van ca. 7.000 ha. Elburg ligt aan de rand van de Veluwe en grenst aan het Veluwemeer. (...) bron: http://www.elburg.nl lijkt me best een leuk stadje ![]() Maar als je het echt een daklozencentrum vind, mag je wel bij mij in schiedam wonen hoor. maar laten we niet off-topic gaan. Stuur maar een pb dan zoek ik wel een goed huis hiero voor je. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind T2 nog altijd een goede film en ik verheugde me ook op T3 maar het was een grote teleurstelling.
Ik vond ten eerste de grappen belachelijk. Toen Arnold die bril opzette dacht ik:" wtf is dit" Mensen begonnen te lachen maar ik vond het echt niet grappig. Die ene grap verneukte gelijk de hele Terminator sfeer die serieus hoort te zijn. En dan ook nog "Talk to the hand". Wilden ze een familiefilm maken ofzo?! Het verhaal was slecht. Ze hebben nog geprobeerd die spannende scene uit T2 wanneer John Conner op een brommer achterna wordt gezeten door de T1000 te kopieeren, maar dat mislukte lelijk. Ze dachten dat als ze er meer actie in zouden stoppen dat de scene beter zou worden. Dat dachten ze waarschijnlijk over de hele film. Als er even geen verhaal was, dan maar een explosie erin voor de lol. Ook Kristanna Loken was een slechte zet. Ze dachten dat als ze er een geil wijf in zouden pleuren dat het dan meteen een goede film zou zijn. Die koude blik van Robert Patrick is niet te vervangen. James Cameron heeft vast zitten lachen in de bioscoop, of huilen. Als hij de film had geregisseerd was ie 10 keer zo goed geworden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had de dag daarvoor deel 1 gezien op tv. Toen lag ik al helemaal in een scheur om al die knullige dialogen. Ik ging daarna met een vriend van me (die die films wel leuk vindt) en een vriendin naar deel 3. Ik moest al lachen bij de opening titles. Maar ik vond 'm eigenlijk wel leuk: de actie was leuk en er zat ook wel humor in. Had er weinig van verwacht, maar vond 'm wel grappig. Ik ga 'm nog wel eens huren denk ik
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens was Mostow niet de schrijver van T3 en dan kan je het hem, neem ik aan, niet zozeer kwalijk nemen dat hij Arnold tegen handen laat praten of roze brillen op laat zetten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij heeft wel delen uit het script gewijzigd 'Ik heb veranderd in het script wat ik als Terminator-fan zou willen zien..' zoiets zei hij |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Terminator 3.5 Petitie Verwijderd | 6 | 21-09-2004 09:01 | |
Films, TV & Radio |
[poll] Beste TERMINATOR? Diesel | 52 | 08-08-2003 13:19 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Matrix:reloaded en Terminator 3 nieuws TAFKAB | 25 | 05-01-2003 14:47 | |
Films, TV & Radio |
Terminator 3 trailer online! TAFKAB | 12 | 18-12-2002 23:05 | |
Films, TV & Radio |
Terminator 3 gaat (misschien) niet door, gestopt met filmen. TAFKAB | 24 | 19-07-2002 11:49 | |
Films, TV & Radio |
er komt twee nieuwe films van de Terminator Buzzzfuzzz | 15 | 27-04-2002 15:27 |