Ik vraag me af of ik hier last van heb, heb al gezocht maar kon niet echt iets passends vinden..
Het zit zo; Ik ben al vanaf mijn twaalde ongesteld, na een paar keer ging ik tampons proberen, wat niet lukte. Ik maakte me daar niet echt druk om, maar ik bleef het wel regelmatig proberen.
Maar het lukte steeds niet. Ook als ik het met een vinger probeer (of mijn vriend, dus als ik ook echt nat ben) lukt het niet om erin te komen. Ik ben volledig relaxt met mijn lichaam, geen slechte ervaringen of wat dan ook dus ik snap niet wat er nou fout gaat, ik voel me ook altijd volledig ontspannen.
We hebben nu ook al geprobeerd seks te hebben (een beetje naïef maar ik had zoiets van proberen kan altijd) maar dat lukte dus ook niet.
Ik kan er ook geen klein stukje in, nouja een halve cm hooguit, en dan voelt het gewoon 'hard' alsof er onder de huid enzo een bot zit.
Wat kan ik het beste doen? Ik heb al geprobeerd om oefeningen te doen met aan en ontspannen maar naar mijn idee ben ik gewoon totaal ontspannen, ik heb ook al verschillende houdingen getest..
Moet ik hiermee naar de dokter, en kan die er dan ook wat aan doen?
Dank u