![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb zelf borderline (= aan autisme verwante stoornis) en daardoor moeten mensen soms 'anders' met me omgaan... maar de mensen die me kennen en vaak in de buurt zijn zijn daar gewoon aan gewend, en anderen probeer ik het aan uit te leggen... en vaak snappen ze het dan niet, maar als iemand vaker in de buurt is leren ze 't wel
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik ben nu 2 maanden weg bij haar omdat het niet uit te houden is... ze loopt alleen maar te schelden op me ook al doe ik niks ik was 3 dagen weg omdat ik even rust nodig had om bij te komen (me ma en ik woonden met z'n 2en) en ze bleef dreigen dat als ik die nacht niet thuis zou slapen dat ze er de volgende dag niet meer zou zijn, en toen deed ze een zelfmoordpoging, maar dat was al minstens de 12e keer en ze doet het juist op een moment dat er iemand komt, ze belde mij op om te zeggen dat ik maar wat spullen moest halen en omdat ik niet kwam heeft ze zelf de huisarts gebeld. maar mijn moeder heeft niet alleen borderline maar ook is ze lichamelijk en geestelijk invalide, ze doet nu alles om me terug te krijgen. ze heeft me zelfs als vermist opgegeven bij de politie terwijl ze weet waar ik zit. mijn moeder is ongeneeselijk ziek. er zijn dingen die het verminderen zoals medicijnen maar m'n moeder wil niet geholpen worden, ze neemt teveel medicijnen en verder geen therapie ik ben nu 15 en zorg al een aantal jaar alleen voor me moeder, me jeugd is afgepakt door haar en mishandeling door me vader en borderline kan erfelijk zijn, misschien krijg ik het ook... xxx Suzanne
|
![]() |
Het lijkt me pas erg als je continu ergens pijn hebt. Je weet wel chronische pijn. Verder valt er met sommige ziektes te leven, een broer van een maat van me heeft ook een dodelijke ziekte. Hij haalt waarschijnlijk de 35 niet. Morgen gaan we weer samen naar een concert. Klote man om te bedenken dat ie er over 13 jaar niet meer is misschien.
|
![]() |
M'n zusje heeft leukemie gehad (ze heeft nog steeds wel, nog niet officieel genezen maar wel bijna) en dus is ze niet ongeneeslijk ziek.
Maar ze heeft nog steeds ontzettend veel bijwerkingen van de ziekte die de rest van de leven zullen beïnvloeden. En ik vind dat je dat ook als een soort vorm van ongeneeslijk ziek kan zien want ze zal nooit meer de oude worden. Ze is snel moe, ze is dik (niet overdreven maar kleding kopen is een nachtmerrie, niets past) maar iig, haar figuur was altijd goed maar nu is het echt een probleem! En er is altijd een kans dat het terugkomt en dat zou dus wel haar dood betekenen. Er zijn nog meer dingen maar het ging mij om een voorbeeld. Ik wil dus eigenlijk zeggen: ook al genees je van een levensbedreigende ziekte: dat wil dan nog niet zeggen dat alle ellende enz. voorbij is. De nasleep is vaak nog erger!-x-
|
Hmm ik heb kanker, maar of dat meteen ongeneeslijk is.. Je kan er beter van worden.. Als je er voor vecht..en als die rotzooi aanslaat... Maar de tijd zal het leren.. voor nu gaat het nog niet echt geweldig..
![]() Bloempjuh wat heb jij dan eigenlijk?
|
Nog ff reageren.. Als je leukemie voor een 2de keer krijgt kan je genezen!!! Dan moet dat alleen met een beenmergtransplantatie.... En niet iedereen word er dik van.. Ik ben er in ieder geval *nog* niet dik van geworden.. Ja als je aan de dexa zit dan word je wel tijdelijk dikker, maar zodra dat stopt dan gaat dat weer weg....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb fibromyalgie. En vrij ernstige voedselallergieën/-intolerantie (coeliakie oa). Dit houdt voornamelijk in veel (chronische pijn) en weinig kunnen ed, maar je kunt er mee leven, ik kan er iig mee leven, d'r zijn meer dingen in het leven dan dat nl. En d'r zijn zoveel mensen met ergere dingen, zoals Bloempjuh. Laatst gewijzigd op 02-05-2002 om 21:07. |
![]() |
|
Soms moet je toegeven en niet alles willen...
De Pedmed uit het ziekenhuis heeft wel is tegen me gezegd "Heb vertrouwen en laat gaan" ![]() Kan je op verschillende manieren bekijken niet waar?
|
ja ik ken iemand die ongeneeslijk ziek is, diegene heeft een soort kanker waar diegene zowieso aan dood gaat.
het enige wat ze kunnen doen is het uitrekken, het is een soort kanker die steeds weer terugkomt als je denkt dat het weg is. wat het precies is weet ik niet helemaal. kus my baby |
![]() |
|
Mijn opa kreeg op 16 november (vorig jaar) te horen dat hij alvleesklierkanker met uitzaaingen had en op 20 november was hij dood.
![]() Mijn moeder heeft borstkanker gehad, maar dat is genezen en het was erfelijk, dus ik heb nu 50% kans dat gen ook te hebben. Dat voelt ook wel een klein beetje als een tijdbom, ook al is het niet eens zeker...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote zwangerschaps- en babytopic #9 Verwijderd | 500 | 20-01-2010 16:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Euthanasie voor minderjarigen barisvedostluk | 10 | 18-06-2007 17:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Geef jij bloed? PV | 134 | 25-01-2005 14:54 | |
Psychologie |
waarheid zeggen?? Verwijderd | 19 | 21-10-2003 18:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
ongeneeslijk ziek. weten of nie?? makita | 17 | 05-07-2002 08:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Erfelijke ziekte bij donor van sperma... PrackaH | 10 | 27-02-2002 21:30 |