Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een soortgelijke streek heb ik mijn oude docent Biologie geflikt in 6 VWO. We moesten het hele jaar door regelmatig practica doen. De verslagen van de practica moest je ergens in maart ofzo gebundeld inleveren. Dit zou je 'toegangskaartje' zijn tot het tentamen practica. Ik had die verslagen nooit bijgehouden, dus ik voelde de bui al aankomen. Er waren godzijdank heel wat mensen die het niet op tijd af hadden, dus de docent had gezegd dat we het een week later moesten inleveren. Mocht hij net even niet in het lokaal aanwezig zijn, dan konden we het gewoon op de stapel leggen. Nooit gedaan natuurlijk ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb niets op te biechten, ik ben braaf. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb gehandeld in proefwerken
![]() In de brugklas heette mijn klas B6. B7 had ongeveer hetzelfde rooster als wij hadden, maar telkens hadden ze eerder les en dus ook eerder proefwerken. Ik kende een jongen in B7 aan wie ik vroeg om een proefwerk aardrijkunde te jatten tijdens de toets. Dat heeft hij gedaan en ik verkocht vervolgens kopieen ervan aan gasten in mijn klas ![]() ![]() ![]() Je kunt wel raden dat we snel betrapt werden. Maar het gekke was dat de docent Aardrijkskunde zich heeft rot gelachen om deze streek ![]() ![]() Ik was vroeger ook wel goed in wiskunde. Er was een jongen die ik vaag kende die een proefwerk moest inhalen. Hij werd opgesloten in een lokaal zonder toezicht. Hij klom vervolgens het raam uit en ging naar mijn huis toe omdat hij wist dat ik goed in wiskunde was. Het bleek dat het precies dezelfde proefwerk was. Ik verkocht mijn nagekeken proefwerk vervolgens aan hem voor een rijksdaalder ![]() Tja...het ondernemerschap zat wel in me en nu studeer ik bedrijfskunde ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 23:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() *slaat de digitale deur hard achter zich dicht en gaat in bed liggen huilen* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #24 Verwijderd | 500 | 21-09-2007 00:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
biecht stoel Toddish | 61 | 15-05-2007 18:04 | |
De Kantine |
plasblunder ##Donja## | 68 | 12-04-2006 21:18 | |
Lifestyle |
jouw dag Otis | 500 | 04-08-2005 14:43 | |
De Kantine |
Biecht eens op... Skibi | 92 | 20-11-2003 21:19 | |
De Kantine |
Het grote waarom heb jij geen fotoboek-topic! Verwijderd | 62 | 08-07-2003 13:20 |