Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2003, 09:18
tijnnl
tijnnl is offline
Mijn probleem is dat mijn nec 1300 problemen heeft met zijn eigen gebakken dvd's
Zowel met dvd dycrypter als gewoon onder windows copieren, als een image maken onder alcohol 120% geeft ie lees errors mee

Originele dvd's gaat wel gewoon goed.

De dvd's die ik brand worden wel zonder problemen door mijn stand alone dvd speler afgespeeld... en ook het branden gaat zonder fouten of wat dan ook.

Ik gebruik nashua's dvd-r die zouden opzich goed moeten zijn van wat ik gehoord heb.
Heb een firmware update gedaan voor mijn brander en draai onder windows xp.... wie heeft er op een oplossing voor mij want ik begin hier beetje gek van te worden

Laatst gewijzigd op 10-12-2003 om 09:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2003, 09:35
Verwijderd
Dit is iets dat eigenlijk alleen maar te wijten kan zijn aan een fout in de brander. Ik heb zelf wel gemerkt dat CD's en DVD's die beschreven zijn op bepaalde zeer hoge snelheids-branders in sommige andere apparaten moeilijker te lezen zijn. Maar een brander die zijn eigen producten niet kan lezen is volgens mij gewoon defect.

Heb je al geprobeerd ze op een lagere snelheid te branden? Heb je al geprobeerd in een andere brander beschreven DVD+/-R/RW's in jouw brander te lezen? Pakt-ie die wel goed?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 09:40
tijnnl
tijnnl is offline
In andere gebrande dvd's pakt ie wel gewoon goed, heel soms een zelf gebrande ook maar meestal niet. Originele gaan altijd goed.

Hij heb maar 2 snelheden en op bijde snelheden branden leverd et probleem op... dus dat kan het probleem ook niet zijn.
Zal dus de winkel waar ik em gekocht heb met een bezoekje moeten gaan vereeren denk ik.,... alleen op zoek naar de bon.... dat wordt nog wat
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 11:25
unpopular
unpopular is offline
nashau is goed tenzij er het woord makrolon onder aan de dvd staat. at is namelijk een slechte serie en is daarom ook niet meer in productie.

Hopelijk heb je er iets aan, succes.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 11:32
tijnnl
tijnnl is offline
Bij deze staat onderaan het woord general dus dat kan het ook niet zijn. iig thnx voor de tip
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 11:55
Verwijderd
Ik zou inderdaad gewoon teruggaan naar de winkel. Slechte DVD's of niet, een apparaat moet minstens de door zichzelf gebrande schijven kunnen lezen. Gewoon omruilen die hap.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 12:31
tijnnl
tijnnl is offline
Ben naar de winkel trug geweest en heb een nieuwe En nu is et idd over
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 16:25
unpopular
unpopular is offline
ff iets anders heb je de firmware 1.08 nog niet dan zou ik zeker update (heb hem er sinds gisteren op staan en heb er echt veel voordeel van) http://www.tweakers.net/meuktracker/4852

Laatst gewijzigd op 11-12-2003 om 16:35.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 23:35
tijnnl
tijnnl is offline
et klikt heel stom maar et gedoe met die andere is begonnen toen ik die firmware update heb gedaan, nu ik er over na denk. Nu doet mijn brander et perfect dus wrom zou ik die update doen dan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten