Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik was behoorlijk trots toen ik in een wedstrijd 16 seconden in totaal had verbeterd. In het algemeen ben ik trots op goede cijfers.
|
Nu.
Omdat ik mijn sinterklaasgedicht af heb. (nouja, misschien prop ik nog wat zinnen ertussen) En omdat ik zojuist mijn eerste gedicht(je) heb geschreven ![]() ![]()
|
euhm.. ik ben wel trots op mezelf dat ik mijn HAVO diploma heb gehaald..
Mijn leraren van de mavo, dachten dat ik het niet aan zou kunnen... wel dus ![]()
|
vandaag op training zei me coach dat hij en ook andere spelers vonden dat ik goed gespeeld had de laatste wedstrijd. Dat ik goede dingen gedaan heb. Dan ben ik toch wel beetje trots omdat ik zelf ook heel erg kritisch op mezelf ben.
|
ik ben nu wel een beetje trots opmezelf omdat ik lekker om 6 ben opgestaan om nog ff een anderhalf uurtje me pw en een se kan herhalen.het is echt heel; erg soms dat het me lukt om vroeg op te staan om te leren, uh maar ja, nu maar ff vlug verder gaan
![]() jaja, ben al bijna klaar, hihi ![]()
|
Verwijderd
|
Ik was gister wel trots op mezelf.
Ik was vet op gister, want ik heb een beetje ernstig slaap en energie tekort... Maar ik heb standaard op maandag vergadering.. en ik moest deze keer weer notuleren. Tot grote ergenis van mezelf. Maarja.. ik heb de hele vergadering wel uitgezeten. (en het was een k u t vergadering..) dus ik ben wel trots ![]() Mensen die trots op me zijn en dat zeggen vindi k veel leuker btw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan gaat er zo'n warme gloed door je heen (bij mij tenminste) Maar je mag natuurlijk ook lekker trots op jezelf zijn (misschien moet je dan gewoon tegen jezelf zeggen; ''Eva, ik ben trots op je'' ![]()
|
Al ben ik op een klein deel van mijzelf trots, altijd blijft er voor mij een overheersend deel in mijzelf dat zegt dat ik niet genoeg met mijn capaciteiten doe. Maar goed, toen ik nog jong en onwetend was, was ik soms wel trots op mezelf. Toen ik in de eerste en tweede klas tien tienen op rij haalde voor Latijn was ik wel trots op mezelf. En toen ik in klas vijf voor een heel moeilijk proefwerk Seneca (of was het Cicero?) een 10 en een 9.9 had. Maar goed, dat zijn maar zulke nietige dingen. Wat betreft de dingen die werkelijk belangrijk zijn, heb ik niet veel om trots op te zijn. Misschien dat ik het aandurf iedere week weer met mijn rotkop naar school te gaan. Ja, dat is iets om trots op te zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
Vanmorgen (en nu eigenlijk nog steeds wel). Ik had een toetsgesprek op school (moest een gesprek voeren met een simulant, dat word dan op video opgenomen en beoordeeld enzo) en ik was best wel zenuwachtig. Maar het ging uiteindelijk heel goed en kreeg alleen maar positieve reacties. Heb mezelf daarna terug gezien op de video, en toen was ik stiekem nog iets trotser op mijzelf
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Trots op het feit dat ik net een tentamen heb verknald en het me weinig boeit. Waarom is dat iets om trots op te zijn? Omdat ik normaal al lang bezig was geweest met het spuien van zelfkritiek, wat tenslotte ook geen nut heeft, omdat het kwaad al geschiet is. Dan maar een hertentamen ofzow ![]()
|
mmmz, dat zou 5 jaar terug zijn geweest... met voetbal hadden we een internationaal toernooi gewonnen en grote beker... ja, was wel leuk en zo...
voor de rest eigenlijk nooit... alles kan beter... of ik kan me er beter me best voor doen... toen ik geslaagd was was ik te makkelijk geslaagd... heb nog nooit iets op de Top van mijn kunnen gedaan... naar mijn gevoel dus... nooit een reden gehad om trots te zijn...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben er trouwens ook wel trots op dat ik toen ik dreigde te blijven zitten, toch zoo hard heb gewerkt dat ik overging zonder een bespreekgeval te worden. En dat ik voldoendes haal voor wiskunde, terwijl ik eerst 2-3-4'en haalde. En dat ik meer zelfkennis heb gekregen, waardoor ik weet waarom ik doe zoals ik doe en daar wat aan kan proberen te veranderen. Ennee..omdat ik een aangenamer mens ben geworden voor mezelf en mijn omgeving. Zo, dat was wel weer ff genoeg.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
trots zijn op jezelf Verwijderd | 14 | 08-02-2008 16:23 | |
Psychologie |
Waar ben jij trots op? Missy | 52 | 11-02-2007 15:28 | |
Psychologie |
Vandaag ben ik trots op mezelf, omdat... Verwijderd | 62 | 17-08-2005 18:40 | |
Psychologie |
waarom ben jij trots op jezelf? CodeName Egg | 4 | 29-10-2004 14:04 | |
Psychologie |
Vandaag ben ik trots op mezelf, omdat... Verwijderd | 103 | 15-09-2004 16:32 | |
De Kantine |
Trots op jezelf zijn! Amidala | 44 | 07-08-2002 21:44 |