Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) CORRECT... pilsje is (waar ik ga) net zo duur als colatje.... en sorry, ook als ik nog moet rijden kan ik niet van de bier afblijven... maar dan wel om en om 1 bier - 2 cola... en ik leef nog ![]() |
![]() |
|
1: Als je alcohol drinkt is het alleen leuk als je er ook dronken van wordt, anders kun je net zo goed cola nemen. 1:
oneens, ik drink zelf weinig, maar soms is het wel lekker. dronken mensen zijn meestal ook stom 2: Als je uitgaat hoor je gewoon alcohol te drinken, tenzij je moet rijden. slaat ook nergens op, je moet drinken omdat je het zelf wilt maar iedereen doet het omdat iedereen het doet denk ik..
|
![]() |
2x oneens.
hoewel ik wel enkel drink om het effect, - ff problemen beetje vergeten of gewoon de muziek bij 't uitgaan te waarderen (no offence, maar ik moet tog redelijk wat zuipen om met de rest mee te willen springen op trance ofsow ![]() Blabliebla.
|
Ik ben het met allebei de stellingen absoluut niet eens.
Ik vind niet dat uitgaan alleen leuk is als je alcohol drinkt, en dat je dan ook dronken moet worden.. Ik drink wel alcohol, maar nooit veel, ik ben ook nog nooit dronken geweest, en ook al drink ik niet veel toch heb ik meer lol dan al die mensen die knetterzat zijn! Wat is er nou leuk aan om als een idioot rond te zwalken, alles, inclusief jezelf onder te kotsen, de dag erna niet meer weten wat je gedaan hebt en hoofdpijn?! UItgaan kan ook leuk zijn zonder alcohol!! Gewoon met de juiste gezellige mensen is het ook leuk! en, vind ik, zelfs leuker!
|
![]() |
Vind ik bullshit.
Je drinkt ook wijn bij het eten. Natuurlijk is het leuk om af en toe dronken of aangeschoten te zijn maar dat is niet een reden om nou met dat doel te gaan drinken. Ik doe het best wel vaak en ik vind het een slechte eigenschap van mezelf. Ook als ik best wel lol heb van mijn zat zijn. Toen ik nog 16 was deed ik het bijna altijd maar ik vind het nu onzin. En die tweede stelling. Je moet alcohol drinken op een feestje. Dat is echt onzin. Ik prefereer persoonlijk liever een dikke kneiter. En wat ik erbij drink? Nou een biertje gaat er altijd wel in maar thee of fris is voor mij dan net zo goed. Het is maar net waar ik zin in heb.
|
|