Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
daarvoor hebben ze een FAQ opgesteld www.emule-project.net/faq/
|
Waarom vind je KaZaA kut Rian?
Voor losse Mp3's te downloaden is het perfect imho. De wat populairdere songs hebben wellicht zo'n pieptoon erin gebakken waar de platenmaatschappij verantwoordelijk voor is; maar dan download je 'em toch 5 a 6 keer. Heb je altijd wel een goede versie ertussen. ![]() En de zeer geliefde files hebben meestal wel veel sources. Dus in no time heb je er een half dozijn in je Shared Folder staan.
||
Citaat:
Je zou ook eens kunnen spelen met de prioriteiten van je files. Als je een populair bestand heb weten te bemachtigen, zoek je 't bestand op en druk op de rechtermuisknop. Selecteer dan uit de popup 'priority' en zet deze op "release". Dan krijgt 'ie voorrang.
||
Citaat:
LowID heeft opzich nix te maken met de hoeveelheid dat je shared. LowID wil zeggen dat de server een poort niet bij jou kon openen. Dit kan aan de server liggen, maar in dit geval niet De hoeveelheid dat je shared heeft alleen invloed op hetgeen dat je meer mag downloaden van mensen (credits, reward-system)
||
Citaat:
trouwens.. soulseek had ik nog ff gedownload, maar het was vet irritant. steeds als ik een nr. ging downloaden stond het op remotely queued. en ik hoorde op msn dat dat het grote probleem was met soulseek, dat het heel erg lang duurt voordat je een nr. hebt. en dat is irritant..
||
Citaat:
Ook supernode uitzetten. Helpt misschien tegen die crashes.
||
Citaat:
dus je zou moeten zeggen in dit geval "DC is p2p, en is totaal wat anders dan DCC wat gebruikt wordt met IRC" oid lekker man, die mieren
||
Citaat:
![]() ![]() ennuh IC ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 18:15. |
![]() |
|
![]() |
bittorrent (met name bittorrent++ -> staat wel ergens in de mauktracker op tweakers.net) werkt hier echt heerlijk
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
bittorrent raadt ik alleen aan als je een snelle upstream hebt.
houd het bij K-Lite(als je nog ergens een versie kunt vinden), is mijn advies. eMule/eDonkey2000 i.c.m. sharereactor.com is ook wel lachen, maar daar gaat het meer om tv series/films/games/utils/pr0n en in wat mindere mate om albums. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|