Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik herken inderdaad geen luchtjes, aangezien ik niet weet welke naam bij welk luchtje hoort. Wel denk ik: dit heb ik al eens eerder bij iemand anders geroken. Jongens -ik iig wel- vinden het echter wel sexy als een meisje lekker ruikt. Sommige meisjes ruiken echter al lekker van zichzelf, en dan bedoel ik niet een zweetlucht maar gewoon lichaamsgeur.
|
![]() |
|
Heb ehm..
Aqua di Gio (heb k het meest op) Tommy men Tommy Freedom Tommy fruity?? (ruikt kei fruitig) Polo Sport (die van de reclame van Ralph) Hugo van Hugo Boss Mexx Diversity en nog paar.. Krijg ze altijd voor me verjaardag van allebei me zussen.. en altijd van me ouders als ze op vakantie zijn geweest 1 vant vliegvel.. Vind voor vrouwen die Aqua pour femmes bizar lekker en Coco Mademoiselle |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb gucci-rush en cacharel-noa en nog jill sander-sensations en ana sui-sui love...en ik krijg er morgen weer 1...weet ik zeker
|
Ik als vrouw heb er natuurlijk best wat verstand van, dus ik zal MIJN mening eens geven...:
Ik ken best wat heren die Gucci Rush 1 echt heel erg lekker vinden, dus dat is wel een aanrader. Een aanrader van mezelf is ook nog Armani White, die vind ik ook erg lekker! En voor de heren onder ons heb ik ook nog een aanrader, koop Jean-Paul Gaultier, want die is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lekker!!! Daar vallen vrouwen geheid voor en anders ik wel! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |