Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik hecht niet echt aan een merk. Vooral bij oogschaduw verschilt het sterk, ik heb het van de hema maar ook van Bourjois enz. Er zijn gewoon bepaalde kleuren enz. die ze van 'goedkopere' merken gewoon niet hebben.
Met mascara kijk ik wel naar het merk. Mascara van de hema vind ik bijvoorbeeld niet prettig. Het loopt erg snel uit, klonterd snel en droogt snel uit. Die van Miss sporty vind ik dan wel meevallen, die is goedkoop en wel redelijk. Maarja volgens mij is geen enkel merk echt slecht. Je moet het gewoon per soort product bekijken, denk ik.
|
moet toch ff ontopic blijven..dus hier ff een vraagje..
hoeveel geven jullie gemiddeld uit aan make-up per week?permaand?(haar verzorging included) euhm..off topic.. redelijk bizar ![]() maar je weet ook wel dat ik bush een klootzak vind, dus in die catogorie bedoel ik het.. niet zo van bush=geil.. maar van bush is kut.. mja.. hehe.. waarom reageer ik hier eigelijk op.. nja vink wel grappig
|
![]() |
Ik ben niet zo merkvast bij make-up. Ik gebruik mascara en blusher van Maybelline, foundation van Hema, camouflagestick en nagellak van Theatre, lipgloss en bronzingpowder van The Body Shop.
Met alle producten ben ik tevreden, maar ik zou bijvoorbeeld nooit mascara van Hema kopen omdat je aan de borsteltjes al ziet dat het niet mooi gaat worden. Mijn blusher is van Maybelline omdat ik dat een mooie kleur vond en lipgloss van The Body Shop voor het mooie hulsje. Ik kijk meestal dus gewoon naar verschillende merken wat ik mooi vind. Maar ik zal niet zo snel tonnen uitgeven aan make-up omdat je nooit weet of het echt zo goed is als het lijkt. |
![]() |
|
Koop eigenlijk nooit Hema en dat soort merken. Laatst wel een D&A huismerk lippotlood gekocht, omdat ik het toch onzinnig vond om 8 € voor een lippotlood uit te geven wat je nauwelijks gebruikt. Verder koop ik geen huismerken, maar voornamelijk l'Oréal, Rimmel, Bourjois & Max Factor en heel soms een mascara van Lancôme & co omdat die merken mijn budget helaas te boven gaan.
Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 16:20. |
![]() |
|
Ik koop mn meeste make-up bij de Hema of de Kruidvat (miss Sporty). Ik vind het geldverspilling om vermogens uit te geven aan make-up.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Make-up Rivka | 78 | 14-07-2012 10:08 | |
Liefde & Relatie |
Bleh, make-up! mmbouw92 | 52 | 10-08-2009 22:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
jongens en make-up SimplyABoy19 | 50 | 17-05-2004 19:20 | |
Lichaam & Gezondheid |