![]() |
|
Douchen, deo enz horen gewoon bij de persoonlijke verzorging,
zowel voor mannen als voor vrouwen. Geschoren en een lekker luchtje is fijn, een zacht huidje ook. ![]() En als daarvoor crèmes ed nodig zijn, maakt dat me niet uit. Mascara, poeder enz voor een man gaan me wat te ver. (was gister op het nieuws ![]()
||
Citaat:
Mede omdat je nog niet eens kunt zien dat er "19" staat naast de "M"... en dat duidt niet op 19 maanden, flapdrol. Jij bent echt zo'n nerdje die met de mode mee moet lopen en zijn leven laat bepalden door voorgeschreven reclamemeuk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Men deint HELEMAAL NIKS, heb je (als man of vrouw) een droge huid en help een zalfje, doe um op, heel goed, maar ga niet iets doen wat je dient te doen oid |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 19:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
- je MOET niks - de mode is zo lelijk, dat die elk half jaar verandert, dit volgen is fout imo. - Zalfjes gebruiken uit (semi)medisch opzicht kan nooit kwaad - make up voor mannen = ![]() |
![]() |
|
Scheren doe ik alleen als ik er tijd voor heb, ik moet me in principe elke dag scheren, maar soms sla ik een dagje over (lichte stoppel). Langer dan dat ga ik niet, al moet ik me 's avonds pas scheren.
Deo elke dag. Even haren kammen, expres nog wat warrig houden. Elke(!) dag douchen. Twee keer per dag tanden poetsen. Dat was het. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
thesis: enquête mannen & verzorging NoNo86 | 6 | 26-10-2007 21:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Heren: Make-up en verzorging Sweetsurrender | 64 | 27-05-2005 13:41 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 | |
Seksualiteit |
Waarom wordt sex toch altijd aan liefde relateerd?? owlbeer | 32 | 05-08-2002 18:43 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |