Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2005, 22:57
Naz
Naz is offline
Hey,

Ik heb een website gemaakt voor een bepaalde map van het befaamde spel warcraft 3. Hey is voor een contest.

Het idee was om een website te creeren die zoveel mogelijk het thema van Warcraft 3 te weerspeigelen, een vrij magisch fantasierijk en middeleeuws thema.

Wat je hier ziet is

rechts- het uiteidelijke site design
links boven- close up van de header
mid boven- custom made signature
links onder- tweede versie van de layout
mid onder- eerste versie van de layout

Behalve de fonts heb ik alles zelf gemaakt. Ik ben begonnen op 1 januari (nieuwjaarsdag) en heb er daarna regelmatig angewerkt. Ben zelf behoorlijk tevreden ook al is het niet echt perfect... het is de eerste keer dat ik een website layout maak dus nog veel te leren.

Duss, comments kritiek, en dergelijke zeer welkom

clickit als het niet werkt

Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 23:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2005, 09:08
Nietzman
Nietzman is offline
Tja, vind hem zelf niet echt geweldig. Maar dat is voor een deel omdat dat hele middeleeuwse thema met al die metalen frutseltjes en tierelantijntjes me niet echt aanstaat.

Je verspilt zoveel ruimte met al die frutsels die normaal gesproken gevuld zouden kunnen worden met content. Het hele contentvlak is net zo breed als het invoervenster waar ik nu in zit te tikken, en bijna de helft van de breedte van de site (Die overigens niet meer in 800 bij 600 te bekijken is, schande.) is gevuld met die nutteloze 'frutsels'. En misschien levert dat voor sommigen een mooi plaatje om naar te kijken, (Ik denk dat je voor een warcraftlayout over het algemeen wel goed zit met dat thema.) maar het komt er wel op neer dat je een hele hoop ruimte verspilt.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 18:41
Naz
Naz is offline
de navigatie en content kan groter/kleiner wanneer nodig, en natuurlijk kan je hem wel op 800x600 bekijken als het uiteindelijk allemaal gecode is.

Dat het nu zo klein is heeft niet echt veel te maken met de frutsels kettingen/speerpunter/metaal etc, maar meer omdat er nog geen content is en dat het daaraan aangepast moet worden. Begrijp me goed, ik waardeer het dat je eerlijk bent, maar vind het nogal raar dat je het hele design thumbs down geeft op details.

Laatst gewijzigd op 14-04-2005 om 18:46.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 12:02
Verwijderd
ziet er wel ok uit.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 16:48
Blackgeni
Blackgeni is offline
Het ziet er low res uit je had alles op eeen grotere resolutie moeten maken en dan verkleinen.
Reageren

Regels voor berichten