Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
toen we een jaar hadden zijn we 2 weken op vakantie geweest...maar dat was meer door de omstandigheden want hij was daarvoor 5 weken weg...
en 2 maanden daarvoor waren we ook een week weg met zn 2en... maar verder kon ik nooit echt weg aangezien ik zaterdagen moest werken... en waarom wil je je liefje niet aan je ouders voorstellen? ik neem aan dat die wel willen weten waar je mee omgaat enzo... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Als de gelegenheid zich voordoet, waarom niet? Maakt niet uit hoe lang je dan met m gaat lijkt mij.k KUn je meteen kijken hoe t gaat als jullie langer bij elkaar zijn.
En ja ik zou m wel eerst aan mn ouders voorstellen .Is wel zo netjes. Bovendien zouden mijn ouders me ook niet zomaar met n vreemde vent laten weg gaan denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn vriend en ik hadden wel een paar maanden voordat wij een weekend weggingen, maar ik was toen al elke dag bij hem en sliep ik elk weekend bij hem. We zijn helaas nog niet echt met elkaar op vakantie geweest, want toen we vorig jaar de vakanties gingen boeken voor de zomer van dit jaar hadden we nog maar net wat, dus vonden we het te vroeg. Maar ja, toen het zomer was hadden we een half jaar en ontzettend spijt dat we apart op vakantie gingen! Je moet gewoon zelf beslissen of je er klaar voor bent of niet, je voelt het wel aan. ![]() |
![]() |
|
Ik had net 2 weken met mijn vriend toen we 3 dagen naar Denemarken gingen met zijn ouders broer en zusje. In het begin
is dat juist heerlijk volgens mij omdat je dan op vakantie nog geen irritaties krijgt omdat je constant op elkaars lip krijgt. Over een paar daagjes gaan we 4 dagen naar Londen en we zijn nu ongeveer 2 maanden samen
|
Ik zou ook pas na een paar weken met iemand op vakantie gaan. Ik wil diegene eerst goed leren kennen en weten hoe hij is, anders gebeuren er straks rare dingen als je diegene nog niet goed kent.
Ik zou best een dagje weg willen met iemand waarmee ik nog kort heb (dat kan volgens mij geen kwaad), maar voor langere vakantie's en overnachtingen enzo wil ik diegene beter kennen! |
![]() |
|
Zodra het goed voelt is er niets meer wat me tegen houdt om met iemand een weekje/weekendje weg te gaan. En hoelangt dattis is.. ja ergens tussen dat we elkaar leren kennen en dat het uit gaat
![]() En ik zou hem van te voren wel aan me ouders voorstellen Sterker nog, anders kom ik echt niet weg... en der over liegen zal ik niet doen, vandaar
|
Hmm meisjes willen dus eerst hun vriendje aan hun ouders voorstellen, op zich wel logisch. Maar toch denk ik dat het voor mij niet echt nodig is, omdat ik anders niet op vakantie zou mogen met een meisje. Dat zou ik volgens mij gewoon doen. Natuurlijk ga ik gerust mee naar haar ouders als ze dat wil, no problem. Vind ik eigenlijk wel ok.
Ik vraag me af of meer jongens hun vriendin niet zouden voorstellen voordat ze samen weg gaan.
||
Citaat:
stel dat er iets gebeurd, dan weten ze niet met wie je was. Voor de zelfde geld zet papa de tv aan net nadat jullie wegzijn en hij een foto ziet van je vriend met daarbij "gezocht blablabla"....
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @moenbase: is dat serieus bedoeld? Zoja, uhm.. achtervolgingswaanzin?
|
Ik zou toch wel héél graag willen weten met wat voor figuur mijn dochter naar Malta gaat....
Dus ik zou zeker het meisje even thuis laten zien, weet ik veel, dan nodig je em uit bij het eten ofzo, of ga een keer gezellig film kijken bij jullie, ... En ik neem aan dat je papa en mama ook wel graag even willen weten met wie je weggaat toch, en niet zoiets hebben van "ach je kijkt maar wat je doet"....tenminste, dat hoop ik niet...
|
Verwijderd
|
Ik ging met mijn vriend na een paar weken al naar Terschelling, maar ik weet niet of dit normaal is. Het voelde goed. Als het niet goed had gevoeld, had ik het natuurlijk niet gedaan. Ik denk dat het persoonlijk is, net als bij de eerste keer seks. Als het goed voelt. Voor allebei.
|
![]() |
|
We kregen half november iets en begin mei gingen we samen weg. Is dus na 5,5 maanden.
Maarja, je moet er gewoon zelf zin in hebben enzo.
|
![]() |
||
Citaat:
je moet gewoon het gevoel hebben dat het goed zit en dat het goed voelt
|
Bij de laatste 8 posts lees ik bijna alleen maar dat jullie op vakantie zijn geweest, en niet of jullie ouders hem/haar kende.
En een weekendje weg zou ik niet graag vergelijken met sex, maar ja...wie ben ik...
||
Citaat:
|
bij mij kregen we iets toen we een weekendje weg waren...
als je weg kan, waarom niet? weggaan is altij leuk en ik ga ook te pas en te onpas, met lovers, vrienden, vage bekenden, familie... met iedereen weg die maar wil zo dus ook met mijn vriendje en toen gingen we zoenen en alles en toen ineens waren we een stel oh ja, de ouders... toen kwamen we terug (we waren in gent geweest) en toen besloot ik er nog een paar daagjes aan vast te plakken in ons vakantiehuisje in nederland, en toen kwam smiddags mijn tante naar binnen lopen, terwijl we een beetje aan het friemelen waren enzo, dat was zijn eerste ontmoeting met mijn familie een dag of wat later nam ik hem mee naar huis, omdat ik door mijn tante (jawel, die tante) naar huis gebracht werd en dat ook op de goede weg voor hem was. daar kon hij alleen hallo en dag zeggen tegen mijn ouders, want zij gingen met mijn tante naar een tenniswedstrijd. bij mij liep het allemaal een beetje samen dus, maar als het goed voelt, dan voelt het goed.
Laatst gewijzigd op 19-12-2003 om 01:25. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|