Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2003, 21:47
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Vertel het mij. Komen jullie rond?
Hoeveel is de huur en hoeveel zijn jullie inkomensten?
Ik vrees dat ik niet rond ga komen..
Advertentie
Oud 23-12-2003, 21:55
Verwijderd
Ik krijg van m'n ouders elke maand €140,- en dus stufi €220,- . Die €140,- is voor het collegegeld, dus dat ben ik meteen weer kwijt. Huur is voor mij nu tijdelijk €150,-, eigenlijk €200,- maar daar kom ik echt niet aan (dan zou ik van €20,- elke maand moeten eten... dat lukt echt niet). Dus ja, eigenlijk lukt het mij ook niet. Ik heb geluk dat mijn ouders m'n boeken hebben betaalt (als een soort goedmakertje voor het feit dat ze gingen scheiden, joepie ) en dat ik een lieve vriend heb die me tijdelijk minder huur laat betalen (we wonen samen, de bedoeling is dat we de huur eerlijk delen). Maar goed, ik moet werk gaan zoeken... Helemaal als ik over twee jaar naar Japan wil. Werken en sparen...
Oud 23-12-2003, 22:12
aquafemme
aquafemme is offline
jah, 2x in de week werken... en stuffie.. en dat gaat weer op aan mijn huur... kom nauwelijks rond!!
Oud 23-12-2003, 22:19
Nuck
Nuck is offline
Ouders en stufi.
Oud 23-12-2003, 23:43
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Het komt er dus op neer dat ik mijn ouders heel lief aan moet kijken.. fijn weer

En elke keer als ik naar huis ben geweest stiekem eten meenemen

Ik heb daar al werk geregeld iig. Is goed voor zo'n 90 euro gegarandeerd in de week. Kan meer worden.
Oud 24-12-2003, 07:59
damaetas
damaetas is offline
mja, in belgië krijg je bijna geen stufi, of helemaal niets. ik dit jaar niets meer denkik en vorig jaar 400€ voor het hele jaar.

inschrijvingsgeld was 150€ (denkik) dat is minder dan normaal, door stufi. anderen betalen 450€ ofzo

ik krijg van mn ouders 250€ in de maand. voor eten, uitgaan, kleren en andere kosten. mn huur is 170€, dat betalen zij er nog naast.
mn ouders hebben dit jaar mn boeken betaald omdat we dus niet zeker waren of ik een stufi kreeg, dat zal iets van een 400€ geweest zijn denkik.

als ik zo nbtje rondvraag in mn omgeving krijg ik een gemiddeld bedrag aan zakgeld. mn huur is wel veel lager. het gemiddelde hier in leuven is 250€

als ik in de vakantie nog wat werk, kom ik net toe met mn geld.
Oud 24-12-2003, 08:11
Asperientje
Asperientje is offline
Citaat:
damaetas schreef op 24-12-2003 @ 08:59:
mja, in belgië krijg je bijna geen stufi, of helemaal niets. ik dit jaar niets meer denkik en vorig jaar 400€ voor het hele jaar.

inschrijvingsgeld was 150€ (denkik) dat is minder dan normaal, door stufi. anderen betalen 450€ ofzo

ik krijg van mn ouders 250€ in de maand. voor eten, uitgaan, kleren en andere kosten. mn huur is 170€, dat betalen zij er nog naast.
mn ouders hebben dit jaar mn boeken betaald omdat we dus niet zeker waren of ik een stufi kreeg, dat zal iets van een 400€ geweest zijn denkik.

als ik zo nbtje rondvraag in mn omgeving krijg ik een gemiddeld bedrag aan zakgeld. mn huur is wel veel lager. het gemiddelde hier in leuven is 250€

als ik in de vakantie nog wat werk, kom ik net toe met mn geld.

Sow.. jij hebt wel lieve ouders..!! *Jaloers..*
ik krijg €240,- van studietegemoetkoming, €40,- huur (kamers), me ma betaalde mijn boeken en schoolgeld..
Maar nu heb ik werk gevonden dus ga lekker sparen, ben van plan om dat allemaal terug te betalen..
Oud 24-12-2003, 08:12
Verwijderd
Het gaat over geld, dus hoort de topic op werk, geld & recht. Helaas staan er op dat forum al veel van dit soort topics, hij daar dus gesloten worden, dus heeft verplaatsen niet zoveel zin.

Als je wilt weten wat anderen die op kamers wonen verdienen, krijgen, enz. ed, dan kun je op werk, geld & recht kijken, daar zijn veel topics.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten