Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ze kan toch niet online met gekopieerde versie dus van mij mag ze best crack hebbe www.***com zal wel helpe.. zolang ik online maar geen last heb van dat soort mensen
Laatst gewijzigd op 26-12-2003 om 00:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geen gezeik met cracks en je zorgt er ook voor dat er een vervolg kan komen. Ik ga ze bijvoorbeeld niet kopen wanneer ze maanden oud zijn en ze nog steeds doodleuk €50 voor zo'n spel vragen. |
![]() |
||
Citaat:
en geen 50 euro voor een spel vragen.. mijn punt is dus dat ik geen 50 euro ga uitgeven aan een spel warvan ik niet weet of het leuk vind ![]() ik koop het echt alleen als ik het leuk vind en ik wel moet omdat ik anders niet online kan (hl(cs), d2, wc3+tft enz)
Laatst gewijzigd op 24-12-2003 om 12:26. |
![]() |
||
Citaat:
bestel dr maar 1
|
haha ! cd-tje gebrand van WarCraft 3 !
dat werkt niet ! dat mag niet ! ooit zullen de Orcs op je stoep staan ! (ontopic : zoeken, met KaZaa of liever nog BearShare. vind je 'm heus wel. Kun je niet online, maar dat heb je ook niet verdient !)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan gaat de blademaster de familie stieken uitmoorden en iedereen er omheen. Dan komt de tauren chieftan met zijn taurens en shamans eraan waarna ze volledig wordt doodgestompt. En de shadowhunter is een homo met zn strontmasker.. (het is ernstig met me, ik weet het) |
![]() |
|
btw, als warcraft 3 nu nog 50 euro is, kijk je ECHT op de verkeerde plaatsen ... is al een oud spel ...
Ik ben niet voor piracy, maar ikben ook niet voor het idee van spellen kopen en dan zien of ie leuk is ... Dus, net als met spellen die nog uit moeten komen in europa, test ik ze graag even voordat ik ze koop ... Als ik een spel na een week nog steeds vaak speel, dan koop ik 'm ...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
DotA Allstars! Warcraft 3 TFT Map Naz | 25 | 10-09-2006 23:54 | |
Games |
Warcraft 3: Reign Of Chaos Blacksummers | 3 | 11-12-2005 18:29 | |
Games |