Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2003, 20:14
VlaFlipje
VlaFlipje is offline
hoi mensjes,

ik hoop dat ieman dmij misschien kan helpen,
ik heb morgen mondeling tentame Engels en Duits,
en ik heb daar dus echt f*cking moeite mee en zit me dus ook heel erg druk te maken,
weet een van jullie misschien iets wat ik kan doen door rustig te blijven voor en tijdens mijn mondelingen??

hoop dat jullie mij kunnen helpen

kusjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2003, 20:27
Verwijderd
Bedenk goed dat het niet het einde van de wereld is. Bovendien matsen de meeste scholen je wel als je het echt slecht doet (zodat je er nog wel redelijk voor staat voor de examens) dus eigenlijk kan er niks gebeuren
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 20:31
MoonWolf
MoonWolf is offline
Opzich kan je weinig aan doen, maar inderdaad goed bedenken dat het niet het einde van de wereld is. Het maakt allemaal niet zo uit wat je haalt, het komt toch allemaal wel goed.
En voor mondeling krijg je al snel een 6je volgens mij als je een beetje je best doet.
Succes!
Oud 10-12-2003, 20:42
YPrue
YPrue is offline
Ik maakte me vorig jaar ook heel erg druk om mijn mondelinge tentamen Engels (omdat ik in het Engels niet echt goed uit mijn woorden kom), maar mijn gestress was naderhand nergens voor nodig! Ik had uiteindelijk een 7 gehaald!
Wat je kunt doen, is bij de onderwerpen die je hebt, alle mogelijke vragen die de leraren je kunnen stellen te bedenken en deze al voor jezelf in de betreffende taal te beantwoorden. Bij de boekbesprekingen kan er in principe weinig mis gaan (tenzij je natuurlijk geen enkel boek gelezen hebt).
En bedenk een ding: de leraren die tegenover je zitten, zijn geen monsters en willen alleen maar dat je het er goed vanaf brengt.
Veel succes!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten