Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2003, 21:11
Waltz
Waltz is offline
Een groot stuk van m'n teennagel is er door een ongelukje vanaf gegaan. Nu is het niet gebeurd vanaf de buitenkant, maar vanaf de binnenkant; de 'teenkant' zeg-maar. De nagel heeft nu alleen nog een heel klein beetje contactpunten met de huid aan de zijkanten.

Het is ongeveer een maand geleden gebeurd en de nagel groeit wel, maar er komt geen nieuwe nagel bij, dus het nagelloze gedeelte wordt nu steeds groter. Weet iemand of m'n nagel ooit nog aangroeit?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 08:27
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Waarschijnlijk wel, maar misschien is langs de dokter gaan een goed plan.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 12:14
kimberley
kimberley is offline
Het kan zijn dat je nagelriem is meegerukt, naja in ieder geval dat stuk waaruit je nagel groeit, en dan komt er inderdaad nooit meer een nagel tevoorschijn. Alleen dat lijkt me wel onwaarschijnlijk, aangezien ik daar helemaal voor geopereerd moest worden om mn nagel permanent te laten verdwijnen.

Het beste kan je gewoon heel even langs de dokter gaan, die weet er meer vanaf.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 13:04
Verwijderd
lijkt me handig even langs een dokter te gaan, hoe je het beschrijft lijkt me niet heel gezond eigenlijk..
maargoed.. kan aan mij liggen
ik zou even langs de dokter gaan..
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 22:56
Tiño
Tiño is offline
in de zomervakantie heb k de balkondeur over mn grote teen heen gehad, na n paar weken viel mn hele nagel eraf en zat er n halve nieuwe onder.Die is nu nog steeds niet helemaal af ,en ziet er niet helemaal perfect uit,maar ik kan er zeker wel een normaal leven mee leiden ...
Oud 12-12-2003, 09:12
Verwijderd
Ik heb een keer m'n kleine teen gestoten tegen zo'n "rots" in een zwembad. M'n nagel was toen iig gescheurd en het bloedde enzo, ik weet niet meer precies. Maar daar zit ook weer gewoon een nagel.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 16:48
Auntie M
Auntie M is offline
Ben een keer met de fiets gevallen en toen lag ook de hele nagel van mijn duim eraf. Het heeft even geduurd maar is weer netje aangegroeid en je ziet er helemaal niets meer van.
Oud 12-12-2003, 17:03
Waltz
Waltz is offline
Ja, ik ben dus al langs de dokter geweest en die wist het niet precies. Hij zei dat ik moest 'afwachten'. Maar ja, dat is onderhand al weer drie weken geleden.

RIP teennagel. Nouja, er is blijkbaar nog hoop als ik de ervaringen hier lees.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten