Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik had nooit problemen met mijn ouders,dat is begonnen sinds ik in die depressie zit. Ik heb het gevoel dat ik het hen veel te moeilijk maak en een last ben voor hun.
Over dat voorval van vannacht zal de psychiater mij hoogst waarschijnlijk wel helpen er met hen over te praten. Als de problemen blijven komen,zal ik er nooit bovenop raken. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Jurgen betekent enorm veel voor mij,als ik hem niet had dan vocht ik niet meer tegen de miserie.
Mijn tante is zojuist hier geweest en ze heeft met me erover gebabbeld,ze vindt ook dat ik gelijk heb en dat ik het hele verhaal aan de psych. moet doen. Op een moment was ik zo opgefokt dat ik de boel bijna aan diggelen gegooid heb en toen heeft ze mij een kalmeerpilleke moeten geven dus nu ben ik tamelijk rustig. Btw, ik vind het echt fijn dat jullie reageren en mij proberen te begrijpen, thanx |
![]() |
|
![]() |
tegen je ouders zeggen wat je ervan vind wat je broertje doet(als je dit doet probeer dan rustig te blijven niet schreeuwen)
zorg er ook voor dat je broertje er dan niet bij is. en als je een psych heb alles zeggen ze lullen het niet door en ze geloven je. Ze staan altijd aan jij kant en helpen je met je probleem. ![]()
|
Ikheb geen jongere broertjes of zusjes, en ik heb ook niet zo veel verstand van kinderen van 10 en op wat voor niveua je met kinderen van die leeftijd moet praten, maar kan je het er niet eens met hem over hebben? waarom hij dat zei (loog) tegen je ouders?
Ik denk dat je er iig met je ouders over moet praten. Je bent depresief, en dan maakt je moeder je uit voor egoist. das op z'n zachtst gezegt niet handig. ik denk dat ze het zei omdat ze boos was, en bovendien midden in de nacht uit bed geschreeuwt door je broertje, maar dannog... Verder is het goed van je om er met je psygoloog over te praten, hij staat zeker aan jou kant. veel sterkte.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Groot probleem. 2 kanten. Bogart | 13 | 04-05-2012 07:03 | |
Psychologie |