Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm ik had net wat met mn vriendje.. en ihij ging nog best wel ok om met zn ex..
Het was vet glad buiten en ik fiets zo.. zie ik zijn ex.. ik heb echt een bloedhekel aan dr dus ik maak flink vaart om zo snel mogelijk langs dr te gsan.. wat doe ik als ik de bocht omga.. Ik ga gigantisch op mn bek.. Ze ligt eerst helemaal dubbel maar vraagt dan poeslief of het gaat.. en als ik wegfiets hoor ik ze nog lachen.. *de schande* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Nou ja, ik stond bij een bushalte te wachten, komt er een gast aangelopen met een open paraplu. Nu kwam de bus er net aan, dus werd het tussen de mensenmassa en de bus nogal krap, maar hij loopt gewoon met die paraplu tussen de mensen, en prikt zowat mijn ogen eruit met die punten op die paraplu (scheelde echt en cm ofzo). Dus ik zeg vrij agressief: "Ey man, kijk eens uit!", en duw die plu van me af, om er vervolgens achter te komen dat 'ie zo'n blinden-stok in z'n hand heeft. Best lullig, toch maar ff m'n excuses aangeboden.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ook altijd aan het blunderen. Struikel overal over en maak de verkeerde opmerkingen als de verkeerde mensen in de buurt zijn. Maar de grootste is nog wel samen met een vriendin geweest.
We waren aan het winkelen in Den Haag en gingen naar de Douglas, want ik had nog een bon en wilde een nieuw luchtje. In ons eigen winkelcentrum hebben we er ook eentje, maar niet zo'n grote. Hier waren we nog nooit geweest. We zagen geurtjes staan en liepen daar gelijk heen om alles te testen. We stonden echt al een kwartier al die luchtjes te testen en vonden ze echt onwijs lekker ruiken, toen we zagen dat een verkoopster ons best wel stond uit te lachen. We snapten er helemaal niks van. Nog een tijdje later zag ik ineens 'after shave' op iets staan. Wat bleek: we stonden al die tijd bij de herenluchtjes ![]() ![]() Ik vind eigenlijk de blunder van een andere vriendin van me het leukste: bij een stoplicht op weg naar school waar we altijd langskomen, staat een grote, ronde bloembak naast de weg. We waren een keer zo melig en ze moest zo lachen, dat ze met fiets en al in die bloembak is gevallen. En de gemeentewerkers kwamen net aanrijden en die stonden d'r ook allemaal uit te lachen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Onze buren roddelen altijd over elkaar enzo. Dan staan ze in groepjes bij elkaar op de stoep. Afgelopen zomer was ik op weg naar huis en zag ik wel een stuk of 4 buurvrouwen met elkaar praten tegenover ons huis. Ik keek nog naar hun gezichten, maar kon er geen treurige gelaatsuitdrukking op zien. Dus zei ik:"Is dit een complot ofzo?" Later hoorde ik dat een buurman een ernstig ongeluk had gehad op die dag.
![]() ![]() |
![]() |
|
dat zijn er zoveel..ik denk dat de ergste toch wel was dat ik als brugger met een te zware tas languit op mn plaat ging op het schoolplein
![]() En toen ik een x de trein in rende omdattie bijna wegging..viel ik languit de trein in... ![]()
|
Verwijderd
|
Oké, die van mij is best erg. Ik schaam me er in ieder geval nog steeds voor.
Vorig jaar op school hadden we een kerstgala voor de eindexamenkandidaten. Dus iedereen ging op z'n mooist gekleedst heen, ik herkende mijn klasgenoten haast niet meer. Jongens liepen plotseling in nette pakken rond en meiden in de mooiste galajurken met hoge hakjes erbij. Nou, ik kwam ook aanzetten in zo'n jurk en hakjes. Toen het buffet kwam, schepte ik wat eten op mn bord en liep wankelend (ik liep voor het eerst op hoge hakken) terug naar mn plek. En toen gebeurde het, mijn voet klapte dubbel (zeg ik dat zo goed?) en ging enorm onderuit. Ik lag dus op de grond met al dat opgeschepte eten naast me. Ik schaamde me echt zoooooo dood ![]() Om hier niet echt meer aan te denken heb ik die avond nogal wat wijntjes zitten te drinken. Alleen was ik vergeten dat ik nog met mn klas, zo'n kerstliedje moest zingen. Dus stond ik daar voor 7 klassen èn alle leraren... ontzettend aangeschoten te dansen en te zingen. Ik probeer het te vergeten, maar ik heb altijd van die lieve vriendinnen die me eraan herinneren. (Eigenlijk kan ik er nu wel om lachen hoor). (heel boeiend verhaal) |
![]() |
|
Oh, daar heb ik er echt zóveel van.
- Een toets maken en vervolgens mee naar huis nemen - Midden in de aula op je bek gaan - Vertellen hoe gigantisch vals iemand zong, wanneer diegene achter je staat - Leraren uitschelden als ze net binnen komen lopen - Tegen paaltjes opfietsen - De bosjes in fietsen - De bus naar zoetermeer nemen en vergeten uit te stappen (= in den haag terecht komen) - De verkeerde metro naar Rotterdam pakken en in Capelle uitkomen - Naar school gaan zonder rugtas - Het 6e uur naar school gaan als je toets het 4e uur begon en zo nog een héééééle lange rij..
|
Verwijderd
|
ik was 4 of 5 jaar en mijn ouders hadden een schommel voor mij en mijn broertje gekocht.
dus wij lekker schommelen om te testen. zegt mijn moeder: "niet scheef schommelen anders knal je met je hoofd tegen die steunpaal" ik: "bedoel je zoó????" *luide knal* ik had vet veel pijn en mijn moeder moest heel hard lachen en mij ondertussen ook nog troosten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() vorig jaar. toetsweek 1. nederlands. ik goed geleerd enzo, op weg naar school zie ik een andere 4havoër langskomen. de andere kant op... dus ik roep: 'hey, heb je geen nederlands?' hij: 'net gehad joh!' ![]() vorig jaar. toetsweek 2. nederlands ik goed geleerd enzo, op weg naar school zie ik een andere 4havoër langskomen -dezelfde notabene- en weer was hij al op weg naar huis..... |
![]() |
|
-overal en altijd tegen mensen aanlopen
-tegen [paaltjes aanlopen -ik struikel over stoeprandjes -op school snel willen doorlopen als je klas van je vriend voor je staat.... en de deur dat te snel opengaat, en die tegen zo'n ding aan ketst en dan keihard tegen je hoofd -net voor de klas van mn vriend struikelen over een stoeptegel.. -op 't station uitglijden over gladde tegels en mn vriend viel over me heen (had mn hand vast vandaar) en ik lag languit voor iemands voeten en die vent kwam niet meer bij van het lachen -tegen tanja jess aanknallen en pas bedenken dat zij het was een meter verder -heel hard iemand roepen en dat het iemand anders blijkt te zijn -struikelen over mn eigen voeten -op mn werk struikelde ik altijd over de stoelen, en ik liet van alles uit mn handen vallen, pakte het op en flots daar ging het weer. -gister bij mn vriend ik raai me om nadat ik zn ouders doei had gezegt en ik knal zo volop tegen de deur.... ![]() en zo kan ik nog wel een hele tijd doorgaan....sta ook bekend al mega klungel ![]()
|
op m'n eerste zwemles het diepe in willen springen. De blunder van ons pap was eigenlijk groter, hij rende als een gek helemaal buiten om naar het zwembad om me tegen te houden terwijl hij ook rechtstreeks van de kijkruimte naar het bad kon
![]() Verder is dansen op de dansles met een goede vriendin levensgevaarlijk, regelmatig ligt 1 van ons 2e op de grond Ook lantarenpalen staan wel eens in de weg als je ergens anders op let van de trap afdonderen als je naar de aula loopt enz.
Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 17:25. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Oja, blunders..Niet echt veel. Ik ben ooit heel zat geweest op een schoolfeest en heb toen een heel verhaal aan lopen lullen tegen mijn aardrijkskunde leraar. De volgende dag ging ik naar een toneeluitvoering van eris en daar was hij ook en hij stond me keihard uit te lachen en vertelde me wat ik allemaal aan hem verteld had... oops ![]()
Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 17:34. |
![]() |
|
De enige echte (ieder heeft weleens "ongelukjes") blunder die in me opkomt is iets waar ik me nog steeds voor schaam
![]() ![]() |
![]() |
|
Nou, een paar wel... Maar ze vallen nog wel mee, gelukkig.
Ik ben een keer omgevallen in een overvolle hal, omdat iemand me kietelde. Zou ik wat gaan drinken, blijkt dat m'n pakjes sinaasappelsap ontploft zijn ![]() ![]() En in de mediatheek beginnen te huilen omdat iemand me zo'n mooi gedicht stuurde ![]()
|
Oef
![]() ![]()
|
hehe gisteren nog:
Ik werk bij de valk en op het einde moest ik het stukje achter de bar schoonmaken(niet zo groot stuk misschien 8m2 ofzo). En datgene moest ik met chloor schoonmaken. Nou ik had dus nog nooit met chloor schoongemaakt en ik was aan het twijfelen of je het nou moest verdunnen. Zei zo'n andere jongen:''kieper het maar op de grond''. Dus binnen een korte tijd mieter ik 1,5 fles(dus 1,5l chloor!!) onderdund op de grond en dan lees je achteraf dat je 60 ml chloor met 10l water moet mengen..... Man die stank.... Ik heb het maar snel schoongemaakt en ben naar huis gegaan ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Exodus 12 Gatara | 121 | 29-07-2005 14:37 |