Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2003, 13:34
Mandarina
Mandarina is offline
Wat is volgens jullie de meest romantische periode van het jaar?
De periode rond een feestdag?
En waarom vinden jullie dat zo romantisch?
Door een ervaring misschien, en dat dan bij de geur van bijvoorbeeld de lente mooie herineringen boven komen?
Ik vind de zomer heel erg romantisch,
want dan vliegen er de meeste vlinders in mijn buik als ik in de lente verliefd was geworden. Als je verliefd bent is de liefde delen nog mooier.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2003, 13:46
Negrotiator
Negrotiator is offline
T'is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente lala
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:30
barbara.inc
barbara.inc is offline
de winter, heb er goeie herinneringen aan (mijn koude handen op zijn warme buik en lekker dicht tegen alkaar aan liggen om het warm te krijgen )
Oud 13-12-2003, 16:31
Verwijderd
Citaat:
barbelle schreef op 13-12-2003 @ 17:30:
de winter, heb er goeie herinneringen aan (mijn koude handen op zijn warme buik
Volgens mij was dat ook een Loesje-tekst
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-12-2003 @ 17:31:
Volgens mij was dat ook een Loesje-tekst
mijn warme handen onder jouw warme trui...

enne, ik vind winter en zomer wel wat hebben..zomer omdat iedereen dan lekker luchtig geleed is, goed gemutst is (de meeste dan) en tja, je ziet op vakantie e.d. nieuwe mensen..
en de winter is leuk als je al verkering hebt, lekker tegen elkaar aankruipen etc...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:52
Verwijderd
Hmm, daar heb ik al meerdere malen over nagedacht, en ik ben er nog steeds niet uit. Ik vind alle seizoenen romantisch, als het tenminste echt seizoensweer is en de omgeving echt seizoenerig is. Winter is bijvoorbeeld wel romantisch als er sneeuwt ligt en het vriest, maar niet als er af en toe natte sneeuw valt die dan weer weggeregend wordt enzo. Herfst is romantisch bij harde wind, rode blaadjes, stortregen, maar niet bij miezerige motregen en een briesje. Zomer is romantisch als de zon schijnt en het 1 keer per week een uurtje regent en verder droog is en overal uitgebloeide paardebloemen staan, maar niet als het voortdurend bewolkt is. Lente is romantisch als er bloemen ontluiken en bloesems aan de bomen zitten en alles, maar niet als alles maar een beetje voortflauwt.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 17:15
Verwijderd
Overigens is het seizoen dat voor mij de meeste herinneringen oproept de winter. Wachten op het station, koud, sneeuw tussen de rails, iedereen warm aangekleed, een bak koffie van de Kiosk en een sigaretje erbij, wachten op die stoptrein die nog verder naar het westen gaat

Of uitzicht over Utrecht 's avonds, vanaf vijftien hoog, over de Kardinaal de Jongweg en alle lichtjes, de voetstappen in de sneeuw onderaan de flat en het ijs op de balustrade, binnen de kachel lekker warm aan en beslagen ramen Mmmmm
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:56
Margriet
Margriet is offline
Uhm.. Ik denk de lente en de zomer.. Omdat de lente zo lief en onschuldig is en het wordt warmer.
En de zomer omdat je dan lekker kunt genieten van de zon.
Ik heb echt een pesthekel aan de winter; regen en vroeg donker maakt me niet snel echt vrolijk. Nou ja ik ben natuurlijk hartstikke vrolijk, maar de zomer is gewoon een stuk liever, tederder (is dat een woord ), zachter en charmanter...

Liefs,
Margriet
Oud 14-12-2003, 14:39
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
ik vind de winter het fijnst.
Dan is het opeens niet meer zo koud.
Oud 14-12-2003, 15:39
Nuck
Nuck is offline
De winter . Samen schaatsen (als hij kan schaatsen )...verzuipen in de trui van je vriendje...dat soort dingen.
Oud 14-12-2003, 15:57
Verwijderd
De zomer

Lange nachten op het strand met veel vrienden barbequen, en dan met je vriendin naar een afgelegen duinpan om daar onbeschrijfelijke dingen te doen......
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 19:10
Stefanie
Stefanie is offline
Echt romantisch is de lente denk ik, omdat het dan echt lekker weer is (zomer is soms veel te heet) Maar winter vind ik ook heel erg knus. Gezellig binnen zitten met kaarsjes aan, dicht tegen elkaar aan kruipen...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 19:15
Luna
Luna is offline
Zomer, dan voel ik me altijd veel beter dan winter, je kunt meer leuke dingen doen buiten waardoor de sfeer meestal veel beter is.
Aan de andere kant is kerst ook heel romantisch voor ons, aangezien we 2e kerstdag wat met elkaar kregen Mooie herinneringen aan dus.
Reageren

Regels voor berichten