Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, daar heb ik al meerdere malen over nagedacht, en ik ben er nog steeds niet uit. Ik vind alle seizoenen romantisch, als het tenminste echt seizoensweer is en de omgeving echt seizoenerig is. Winter is bijvoorbeeld wel romantisch als er sneeuwt ligt en het vriest, maar niet als er af en toe natte sneeuw valt die dan weer weggeregend wordt enzo. Herfst is romantisch bij harde wind, rode blaadjes, stortregen, maar niet bij miezerige motregen en een briesje. Zomer is romantisch als de zon schijnt en het 1 keer per week een uurtje regent en verder droog is en overal uitgebloeide paardebloemen staan, maar niet als het voortdurend bewolkt is. Lente is romantisch als er bloemen ontluiken en bloesems aan de bomen zitten en alles, maar niet als alles maar een beetje voortflauwt.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens is het seizoen dat voor mij de meeste herinneringen oproept de winter. Wachten op het station, koud, sneeuw tussen de rails, iedereen warm aangekleed, een bak koffie van de Kiosk en een sigaretje erbij, wachten op die stoptrein die nog verder naar het westen gaat
![]() Of uitzicht over Utrecht 's avonds, vanaf vijftien hoog, over de Kardinaal de Jongweg en alle lichtjes, de voetstappen in de sneeuw onderaan de flat en het ijs op de balustrade, binnen de kachel lekker warm aan en beslagen ramen ![]() ![]() |
![]() |
|
Uhm.. Ik denk de lente en de zomer.. Omdat de lente zo lief en onschuldig is en het wordt warmer.
En de zomer omdat je dan lekker kunt genieten van de zon. Ik heb echt een pesthekel aan de winter; regen en vroeg donker maakt me niet snel echt vrolijk. Nou ja ik ben natuurlijk hartstikke vrolijk, maar de zomer is gewoon een stuk liever, tederder (is dat een woord ![]() Liefs, Margriet
|
Zomer, dan voel ik me altijd veel beter dan winter, je kunt meer leuke dingen doen buiten waardoor de sfeer meestal veel beter is.
Aan de andere kant is kerst ook heel romantisch voor ons, aangezien we 2e kerstdag wat met elkaar kregen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Serie: Las Vegas seizoen 1,2 & 3 TheSorroW | 46 | 23-08-2007 16:19 | |
Vrije tijd |
Uefa Cup seizoen 2005-2006 Brain-Damage | 111 | 24-02-2006 23:22 | |
Muziek |
Seizoenen. 86dagreed | 15 | 06-06-2004 18:17 | |
Vrije tijd |
[F1] Japan 12-10 - nieuwe regels volgend seizoen Tofke_H | 26 | 19-10-2003 19:00 | |
Vrije tijd |
Jouw verwachtingen volgend seizoen Verwijderd | 18 | 24-08-2003 11:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Alle seizoenen in één pimm | 4 | 06-04-2003 01:13 |