Advertentie | |
|
![]() |
|
ik was eerst nogal..... uhm.... tsja een kleuren alto? maar ik vind het zo kut om iemand in een hokje te stoppen, laat staan mezelf. maargoed ik kreeg wel eens het worod kleuren alto naar mn hoofd dus laat ik dat begrijpen. al was ik echt niet zo extreem. maar begin dit schooljaar ben ik weer 'normale'(voor onze school dan ) kleren aan gaan trekken, gewoon omdat ik t zelf chiller vond. en juist op dat moment heb ik een vriend gekregen, dus denken mensen nu dat ik het voor hem gedaan heb. maar dat is echt niet zo.
maargoed.... ik zou niet mijn kledingstijl aanpassen voor mn vriend. tis voor mij namelijk nogal een afspiegeling van wie ik ben/ hoe ik me voel. en hij zou dan dus eigenlijk ook mijzelf veranderen. maar als hij een bepaald shirtje lelijk vind zal ik het niet aantrekken als we wat afspreken ofzo..
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik verander wel op gebied van interesses, maar dat komt omdat ik heel erg val op types waar ik wat van kan leren. Als het gaat om karakter...tja kan ik niet echt over oordelen..daarvoor waren de relaties te kort. |
![]() |
|
![]() |
Ik ga het niet nalaten om iets aan te trekken wat ik mooi vind, dat hij lelijk vindt. Tenminste niet op school, dan zie ik hem meestal toch maar 2 pauzes. Maar als we een keer wat gaan doen ofzo dan doe ik wel iets aan wat hij wel leuk vindt, maar niet als ik het zelf niet mooi vind (ik heb sowieso geen kleren die ik zelf niet mooi vind trouwens) Sowieso heeft hij nooit gezegd dat iets wat ik aanheb lelijk is ofzo.
![]() Hij heeft schoenen die ik leijk vind, daar plaag ik hem weleens mee maar dat vindt ie niet erg. Een plagerijtje moet kunnen ![]() Verder neem ik hem niet mee als ik naar de Morticia (gothic winkeltje in de stad) ga, omdat ik weet dat ie dat gewoon niet mooi vindt, maar als ik er iets zie wat ik wel mooi vind dat ga ik echt niet nadenken of hij het wel accepteert ofzo, als hij het echt lelijk vind dan draag ik het gewoon niet in zijn bijzijn. over karakter: Als ie me ergens op wijst en hij is er een beetje redelijk over, zal ik, net als bij mijn vrienden, wel er wat aan proberen te doen, mits ik het ermee eens ben. Als ie vindt dat ik te veel doordraaf in discussies zal ik er wel op letten, maar als ie mijn echt zou proberen te veranderen (doet ie niet, maar áls), screw him ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik draag wat ik zelf fijn en mooi vind, wanneer mijn vriend iets anders mooi vindt, wil ik dat wel eens proberen... maar als ik het niet mooi vind, gaat het door. Mijn karakter verander ik alleen wanneer ik het ook zelf wil, wanneer ik iets doe waar ik blij mee ben, en hij niet... dan moet hij wel een hele goede reden hebben wil ik het wél veranderen.
Maar het gaat eigenlijk altijd goed, hij houdt van me voor wie ik ben, dus alles wat bij me hoort. Ik hou van hem voor wie hij is, dus ook alles wat bij hem hoort. |
![]() |
|
ik zou me niet ineens heel anders kleden omdat me vriend dat wilt. BV. ik haat punt schoenen en hij vind ze mooi (is niet zo hoor) dat ik opeens met punt schoenen ga lopen.. nou mij niet gezien.... ik vind je moet gewoon blijven doen wat je leuk vind tuurlijk hou je onbewust wel een beetje rekening met je partner maar ik zou niet gelijk me hele klerenkast drastiesveranderen omdat hij dat mooie kleren vind
kwa karakter zou ik mischien wel ietsje willen veranderen als ik mezelf ook eraan stor of als ik het vaak hoor dat mensen dat vervelend vinden bv te laat komen ofso... |
![]() |
|
Ik vraag regelmatig of mijn vriendin de kleding die ik op dat moment aan heb wel leuk vind. Ik draag namelijk altijd bandshirts, dus echt modern loop ik er niet bij. Maar dat vind ze juist leuk, en ik heb ook een grote invloed op haar kleding, daar geef ik altijd mijn mening over.
![]()
|
Mijn vriend en ik hebben beide onze eigen stijl van kleden. Ik ben meer alternatief dus wijde broeken en etc en hij is hiphopstijl.. geen wijde broeken maar 'normalere' en tja..
Wara hij wel invloed op heeft gehad maar dat heeft meer te maken met zelfvertrouwen dat ik nu ook af en toe sexy kleding aandurf. Aaangezien ik door hem ontzettend veel zelfvertrouwen heb gekregen durf ik dat nu.. en ik vind het zelf nu ook leuk om af en toe er wat uitdagender uit te zien.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Dankzij mijn vriend begin ik er op te letten wanneer ik nagelbijt. Dat is alvast een begin; ik heb jaren geprobeerd er van af te komen, nooit iets van gelukt. Zoiets wil ik dus best veranderen. Maar boven alles wil ik toch mezelf blijven. Als hij het er niet mee eens is, pech dan: mijn leven, mijn keuzes. Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als hij iets leuk vindt, zal ik het misschien vaker aantrekken dan daarvoor, maar ik ga niet van stijl veranderen ofzo... hij laat zich wel erg beïnvloeden door mij qua kleding, maar dat mocht ook wel
![]() Mijn manier van doen, hmm, nee, ik geloof niet dat ik die ook echt verander onder zijn invloed; hoogstens onbewust. Hij ook niet trouwens. |
![]() |
|
Het is meestal andersom: ik geef meestal meer reacties en commentaar op zijn kleding dan hij op mij, daar ben ik n vrouw voor he
![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn ex vond mn kleren bijna nooit mooi. Als ik dan wat nieuws gekocht had...(ik eens in de paar maanden, hij 1 keer in 1,5jaar) Dan kreeg ik meteen een botte opmerking: ,, wat heb je nou voor vreselijks aan?''
![]() ![]() Er is niks mis met mijn smaak ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het leuk om af en toe iets aan te trekken wat hij leuk vind. Maar die kleren had ik al, dus heb ze niet gekocht omdat hij dat leuk vond. Ik koop wat ík leuk vind. Over het algemeen houden we van dezelfde dingen, ik iets meer kleur dan hij. Ik heb nog nooit echt kritiek gehad op mn kleding van hem. Voorderest. Ik zou best rekening met hem willen houden als hij moeite heeft met een eigenschap van mij. Maar ik denk niet dat ik echt zou kunnen veranderen. En trouwens, als hij dingen echt niet uit kon staan was hij niet verliefd op me geworden.
|
Mijn vriend heeft niet echt heel veel invloed op mijn kleren, als ik iets echt mooi vind koop ik het toch wel, maar als ik weet dat hij iets niet zo mooi vind zal ik het gewoon niet aantrekken als ik naar hem toega.
verder vind ik ook dattie me moet accepteren zoals ik me kleed, zo heeft hij me tenslotte ook leren kennen en is hij verliefd op me geworden. |
![]() |
|
Ik kleed me lekker zoals ik zelf wil. Daar heeft hij helemaal niets over te zeggen
![]() maar dat weet ik dus niet,
|
Verwijderd
|
eigenlijk let ik er niet zo op. meestal ga ik toch alleen winkelen en dan denk ik vaak niet eens aan wat anderen(dus ook hij) ervan zullen vinden, ik ga echt op mn eigen smaak af.
Tuurlijk af en toe vraag ik wel aan hem of hij iets mooi vind staan ofzo, en als hij het afschuwlijk vind, en ik ook een beetje, dan koop ik het niet,maar als hij het niks vind en ik het geweldig dan kan hij me echt niet stoppen. karakter kan hij niet veranderen, en ik ook niet, maar als i kweet dat hij iets aan mijn gedrag irritant vind dan wil ik daar best op letten. |
![]() |
|
|