Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2001, 18:12
Keldon
Keldon is offline
heeej allemaal. Tot vandaag ben ik hier nog nooit geweest, maar ik hoorde dat je hier verhalen en tekeningen enzo kan plaatsen en ik vind beide wel tof om te maken. Dus euh... hier een verhaaltje.

Ik kan me nog net herinneren hoe verbaast ik was dat een kogel door je hoofd geen pijn doet. Echt, je voelt er niets van. Het is aan de andere kant zelfs wel bevrijdend. Lekker zou ik het zelfs ewl durven noemen. Ik denk dat er als er een drug was die dat gevoel kan evenaren, dat de complete samenleving er verslaafd aan was geraakt. Eerst is het net of je met een bouwlamp 10 centimeter van je hoofd af in je ogen wordt geschenen. Het is eigenlijk te fel om in te kijken, maar je krijgt geen vlekken op je netvlies. Daarna zwakt de sterkte van het licht af, en is het net of over alles een witte waas zit. Dan begint de echte rush pas echt. Je gevoel op dat mement is echt onbeschrijv3elijk, maar ik zal het toch proberen. Het begint met een vallend gevoel, zeg maar het gevoel als je van een brug afspringt. Alleen dan zonder de irritante wind die langs je oren raast, zonder het gejoel van omstanders, zonder het strakspannen van je spieren wat je lichaam automatisch doet als reactie op het feit dat het weet dast het over enkele seconden een enorme klap moet opvangen. En zonder de extreme visuele gewaarwording van het met enorme snelheid op je af komen van de grond. Nee, alleen het gevoel in je lichaam dan de snelheid gecombineerd met een overdosis rust, als een perfecte gevoelscoctail gemixed.
Daarna voel je de snelheid langzaam afzakken, totdat je na enige tijd, wat eigenlijk wat moeilijk in tijd aan te geven is, omdat je je daar totaal niet van bewust bent, even het gevoel hebt dat je weer stilstaat.
Het gevoel gaat langzaam over, en maakt plaats voor een overweldigend gevoel van gewichteloosheid. Je voelt hoe je organen in je lichaam beginnen te zweven. Dat moment van zaligheid overtreft werkelijk alles. Zo'n gevoel zou ik bijna over lijken voor gaan. Je voelt je God. Enkele momenten na deze extase, voel je hoe het lichaam afzwakt. Maar je moet er wat voor over hebben, toch?
Dus mijn advies voor het ultiemste gevoel ter wereld??

Don't do drugs, shoot yourself
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2001, 18:49
stroopwafel
stroopwafel is offline
thnx voor het advies
Oud 01-10-2001, 18:59
kierewiet kiewietje
kierewiet kiewietje is offline
Dus mijn advies voor het ultiemste gevoel ter wereld??

Don't do drugs, shoot yourself

*stilte*

hehe vind het een goed ge(om)schreven advies
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten