Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2003, 15:59
groovy
groovy is offline
Hey allemaal,
de laatste baal ik ontzettend van iets, en ik vroeg me af of meerdere mensen dit hadden...:

Mijn vriend belt vaak onze afspraken af op het laatste moment..niet dat hij zó vaak iets afzegt, maar deze week ist toch al een paar keer voorgekomen, en dan net op het laatste moment..

Dan erger ik me zo, ben ik me helemaal aant haasten om op tijd te komen..

Maar aan de andere kant, zegt hij alleen af, als hij iets anders moet/gaat/wil doen, wat dan best belangrijk is (hij vertelt me wel eerlijk wat).

Dus aan de ene kant ben ik dan kwaad, aan de andere kant kan ik best begrip voor zijn situatie opbrengen.

Ik heb al eerder aan hem gevraagd, of hij niet onze afspraak dan eerder dan 5 minuten van tevoren kan afzeggen, want daar baal ik echt van. Heb net weer een dag alleen doorgebracht, omdat echt iedereen al een afspraak had..

Maar toch blijft hij op het laatste moment afbellen...wat kan ik hiermee het beste doen? We hebben er al een keer echt heel erg ruzie over gehad, maar dat is natuurlijk ook geen oplossing...

Mjah, ik hoop dat ik wat serieuze antwoorden krijg, en heel erg bedankt alvast!

xxxxx Me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2003, 17:07
CryptapiX
CryptapiX is offline
dat heb ik met mn ex nu ook
geen idee wa ik eraan moet doen
Oud 20-12-2003, 21:14
Verwijderd
Dat doe ik wel eens, maar dan altijd omdat mijn ouders me dan op het laatste moment opeens verbieden om weg te gaan of bezoek te ontvangen, meestal omdat ze rust willen of omdat ze vinden dat ik moe ben
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 21:21
Verwijderd
Mja, bij mij is het meestal andersom, mijn vriend vertelt me op het laatste moment dat we een film gaan kijken met een collega van hem. Gisteren best vervelend, omdat ik er gewoon echt geen zin in had (moe, ik wilde alleen met hem zijn, moe..). Dat doet hij wel vaker, maar meestal heb ik er dan geen problemen mee...

Iets op het laatste moment afzeggen... hmm, nee.. dat doet hij eigenlijk nooit.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 21:22
Last Resort
Last Resort is offline
doe et zelf ook es, kan ie merken hoe onwijs irritant het is
Oud 21-12-2003, 11:13
hansjuh
hansjuh is offline
Hmmm lijkt me dat je vriend dan wat beter z'n agenda moet bijhouden. En wellicht kan hij je ook op het moment dat jullie een afspraak maken zeggen hoe (on)waarschijnlijk het is dat hij op het laatste moment toch moet afzeggen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 11:16
Verwijderd
Iets op het laatste moment afzeggen getuigt over het algemeen van een slechte planning. Er kan natuurlijk altijd een klemmende reden ontstaan waardoor hij niet op die afspraak kan komen, maar als het vaker voorkomt moet hij echt eens leren hoe zijn dag in te delen. Dat is aan te leren, als hij dat niet doet is hij gewoon stom.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 11:21
G.T.C.
G.T.C. is offline
Uhmm....ja, gewoon tegen hem zeggen toch?! En als ie dan niet begrip voor jou kan tonen lijkt me dat er iets fout zit bij dat vriendje van je.

Ik vind het trouwens wel een beetje triest dat je zegt van; "ik heb laatst weer een dag alleen door moeten brengen omdat iedereen al een afspraak had"
Je kan toch heus wel is zo af en toe alleen zijn. Kom op zeg...

Ik vind het een beetje raar dat als ie na meerdere malen aangesproken te zijn door jou over zijn gedrag, nog steeds op het laatste moment af belt. Ik heb dan echt zoiets van, kan die geen respect/begrip voor jou opbrengen ofzo
Oud 21-12-2003, 13:54
Auntie M
Auntie M is offline
Maar wat is er zo erg aan om een dag alleen door te brengen als hij een gedegen reden heeft om op het laatste moment af te zeggen?
Oud 21-12-2003, 14:18
Renoi
Renoi is offline
interesseert me niet zo heel veel, weet ik dat ik dat bij hem ook eens kan maken. maar als het uit de hand loopt lijkt me het persoonlijk niet meer echt een fijne relatiesfeer
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 16:31
ZerO
ZerO is offline
Tuurlijk kan het wel eens gebeuren dat er iets tussenkomt en dan moet je gewoon jezelf zien te vermaken.
Alleen ik zou er best kwaad om worden als mijn vriend telkens 5 min van tevoren belt en zegt ohja sorry maar ...!
Waarom belt hij dan eigenlijk af ? Wat voor reden gebruikt hij dan meestal ?
Zegt hij ook wel eens sorry en maakt hij het wel eens goed als hij vaak achter mekaar moet afzeggen ?
Oud 21-12-2003, 18:13
Stefanie
Stefanie is offline
Ik zou ook best boos worden. Met mijn vriend is het juist anders: we spreken af en hij komt WEL, maar te laat, ook erg frustrerend Ik zou n een goed gesprekje beginnen met um!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 21:13
jet
jet is offline
ik zeg ook best vaak mn vriend af, dat komt omdat ik agenda's weiger en echt gewon met de dag leef... en dan zeg ik: ja ik kom maandag wel.. en dan bedenk ik zondagavond dat ik dan niet kan eigenlijk ofzo.. maar t lijkt me ook wel irritant
Oud 22-12-2003, 00:06
Sangria
Sangria is offline
Citaat:
groovy schreef op 20-12-2003 @ 16:59:
Heb net weer een dag alleen doorgebracht, omdat echt iedereen al een afspraak had..
oké, niet om wat, maar dat kun je toch wel aan??? En zo niet, zal ik daar maar eens op gaan oefenen, want het lijkt me bijzonder vervelend als je voortdurend afhankelijk bent van anderen

en dan wat meer ontopic: begrijpelijk dat je baalt, ik zou er ook niet blij mee zijn.. Waarom belt hij dan zo laat af, omdat hij het op het laatste moment hoort of omdat hij te laks is je eerder te bellen? In het eerste geval kan hij het natuurlijk niet helpen (of hij moet ns leren zn prioriteit bij jou te leggen) maar bij dat tweede zou ik nog maar ns goed pissed worden, want dat is geen stijl natuurlijk .
Oud 22-12-2003, 09:00
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 21-12-2003 @ 12:16:
Iets op het laatste moment afzeggen getuigt over het algemeen van een slechte planning. Er kan natuurlijk altijd een klemmende reden ontstaan waardoor hij niet op die afspraak kan komen, maar als het vaker voorkomt moet hij echt eens leren hoe zijn dag in te delen. Dat is aan te leren, als hij dat niet doet is hij gewoon stom.
een agenda geven met kerst?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 15:23
dino84
dino84 is offline
Hier heb ik met mijn vriendin ook vaak ruzie over

Belt ze soms een paar uur vantevoren af terwijl ik me erop verheugd heb en andere afspraken ervoor afgezegd heb en dan ben ik pissed.

Hierdoor is het ook vaker bijna uitgegaan.

Het enigste wat ik kan zeggen praat erover of denk zelf na van hoe jullie het samen anders kunnen doen

greetz

Dino 84
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 15:57
Verwijderd
als je weet dat hij voor iets belangrijks afzegd dan moet je niet zeuren
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 16:37
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
bertbart schreef op 24-12-2003 @ 16:57:
als je weet dat hij voor iets belangrijks afzegd dan moet je niet zeuren
Als het zo belangrijk was stond dat wel van te voren vast wanneer dat zou zijn.
Een enkele keer kan het wel is voorkomen dat er onverwachts wat tussen komt maar ik neem aan dat je niet 4 keer per week een oma hebt waar je naar toe moet omdat ze net overleden is.
Reageren

Regels voor berichten