Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
natuurlijk kun je ze zelf kopen maar voor veel mensen heerst daar un taboe op, net zoals je voor de eerste keer condomms ofzow haalt. Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat de regering dus het risico wilt nemen dat er doden vallen. En dan in het debat aangeven van nee niet legaliseren want er zit un te groot risico aan XTC vast??? nee vooral zo doorgaan...
|
![]() |
||
Citaat:
ach ja, die christelijke moraalridders van het CDA willen over lijken gaan om te wereld te vormen zoals zij wensen. ze kunnen niet rationeel denken en beslissen op basis van emotie. het argument wat ze gebruikten was iig zoiets: je zou als regering toch eens een 'verkeerd signaal' uitzenden naar de jongeren. dat geeft toch een verkeerde indruk, alsof je voor XTC bent. |
![]() |
||
Citaat:
maar ja, nu dat niet meer mag, moet je er maar vanuit gaan dat het klopt.......... Het idd wachten op het eerste rouwbouket wat richting CDA mag....
|
![]() |
Misschien een loze reply, omdat ik nauwelijks op dit forum kom... maar het testen van pillen op party's is NIET 100% BETROUWBAAR!!!
Ze schrapen een klein stukje van de pil af, en testen dat op gevaarlijke stoffen. Echter, het kan ook zijn dat er zich aan de andere kant van die pil een concentratie van 'gif' bevindt... Heb zelf diverse malen geslikt, en ja... it rules... maar ben de laatste tijd bang voor gif in pillen, dus slik maar ff niet, bang voor bad trip dan... xxx Nushka
|
![]() |
Ik heb ooit geloof ik (lekker vaag, ik weet het) gehoord dat je pillen ook kan laten testen bij de GGD. Maar dat duurt wel een week, dus dat is weer een minpunt. En het is idd waar dat die tests niet 100% veilig zijn, zoals eerder gezegd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |