Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. jawel. 3. zeg ik dat dan? korte samenvatting : lees beter voor je de rebel gaat uithangen. Laatst gewijzigd op 22-12-2003 om 18:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mijn haar is ook blond van mezelf.
ik denk dat t bij de een wel en de ander neit staat. een meisje dat ik ken lijkt er net een lijk door en bij een ander meisje staat t HEEL mooi....en bij mij schijnt t ook mooi te staan gelukkig.
||
Citaat:
![]() 2. nee, ik ga een mooie gothicfoto voor jou zoeken ![]() 3. je noemt het zwarte haar meteen gothic, denk als jij iemand ziet met alleen maar zwarte kleren,en zwart geverfde haren is het misschein wel meteen een gothic en ik BEN gewoon een rebel.. hoef ik niet goed voor te lezen dan.. voor de rest denk ik dat je best lief bent ![]()
|
ik heb van mezelf ook blond haar, maar heb het (al weer een hele tijd geleden) zwart geverfd. De meeste reacties waren positief, maar ik heb van mezelf ook al donkere wenkbrauwen. Maar idd goed bijhouden, en niet zoals mij alleen een keertje verven als je zin hebt (een keer per half jaar) want dat ziet er niet uit.
||
Citaat:
![]() Ik denk dan idd snel dat het n gothic is ja.Ik generaliseer ook graag.Misschien dat het daar wat mee te maken heeft. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
ja daarom, ik ook, komt zn gezicht veel beter uit, en zn ogen etc.
Maar ik ben geeeeen gothich en zal dr ook echt niet zo uit gaan zien, Maar zou je dat ventueel kunne doen met n spoeling? of kan dat niet? of echt door de kapper? en dan mteen zwart of is dat meteen TE, en hoe vaak meot je dat dan wel niet doen als je kort haar hebt? |
![]() |
||
Citaat:
En zoals ik al zei meteen zwart gaat 9 van de 10 keer lelijk worden.Maar Lelijk is relatief natuurlijk... |
![]() |
||
Citaat:
ikzou het niet bij de kapper doen, is duur.. spoeling gaat er redelijk snel uit..
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
okee, voortaan lees ik beter.. reageer ik wel.. maar als ik dan toch iets doms zeg*wat waarschijnlijk gebeurt* negeer jij mij?! ![]() zo en nu ga ik weer ontopic
|
![]() |
Ik ben blond en heb wel eens donker geprobeert, maar dat was niet mooi, je ziet er dan heel bleek uit want mensen met blonde haren hebben ook een wat lichtere huid.
ik zou het dus niet doen als ik jou was, maar als je eht echt wilt kun je misschien een kleurspoelinkje proberen ofzo!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[kort verhaal] Witte lelie in het donker DJ_Eddy | 6 | 19-06-2007 18:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |
slavernij verhaal Twijg | 36 | 22-06-2003 15:27 | |
Lichaam & Gezondheid |