Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2003, 19:40
Freestyler*
Freestyler* is offline
Zijn er hier nog mensen van het vrouwelijke geslacht waarbij de buikspieren/bovenarmspieren goed zichtbaar zijn? Zoja, wat heb je er dan voor gedaan en hoevaak/hoelang?

En nu een vraag voor de boyz: Vinden jullie het mooi als je bij een meisje de buikspieren ziet?
En wat vind je van goed zichtbare bovenarmspieren?

k ben benieuwd...
Oud 07-11-2003, 20:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had altijd zichtbare bovenarmspieren. Bij mij kwam het duidelijk van het zwemmen. Ik trainde twee keer in de week 2 uur en op een gegeven moment zag je het echt best duidelijk. Was ook heel goed te voelen van dat stevige spierweefsel.
Oud 07-11-2003, 20:30
bindmiddel
bindmiddel is offline
buikspieren zijn mooi te grote armspieren zijn eng/intimiderend als man zijnde moet je je sterker voelen dan de vrouw
Oud 07-11-2003, 21:57
Big Brother
Big Brother is offline
meisjes met blokjes =
Oud 08-11-2003, 00:00
Verwijderd
Ik heb min-of-meer zichtbare buikspieren, nouja, als ik ze echt aanspan dan zijn t een beetje blokjes, als ik mijn buik helemaal ontspannen heb ze je ze niet echt. Ik vind t niet echt mooi eigenlijk, erg vrouwelijk staat t niet.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 09:09
floortje bloem
floortje bloem is offline
nou ik heb een beetje buikspieren ( geen blokjes ).
van mijn vriend weet ik dat hij het erg mooi vind.
mijn nichtje zit op drummen en heeft daardoor echt ongelofelijke spierballen, opzich staat dit echt heel gaaf.
Oud 08-11-2003, 10:02
Roos
Roos is offline
Ik had vroeger echt 6 blokjes, maar ik had er nooit voor getraind ofzo. Ik vind het wel tof, als je verder maar een normaal/vrouwelijk figuur hebt (geen bodybuilder )
Nu heb ik gewoon een platte buik...

Een vriendin van mij heeft echt wel armspieren, ze verslaat bijna alle jongens met armpje drukken
Oud 08-11-2003, 14:49
barbara.inc
barbara.inc is offline
ik heb nog net geen blokjes, wel een aardig platte buik. heb ook vrij grote bovenarmspieren.(maar het is niet zo dat ik eruit zie als een vrouwelijke bodybuilder hoor ) Bij mij komt het van het Thaiboksen. Ik train nu 8 uur in de week voor het boksen, daarnaast ook nog 2 keer per week looptraining.
Oud 08-11-2003, 16:14
bassgirl
bassgirl is offline
ik HAD zichbare buikspieren, maar vond ze zo lelijk, en nu heb ik ze niet meer > je zag ze als ik een strak truitje aan had

ik heb vanaf mn 3e tot aan mn 15e op turnen gezeten > vandaar
Oud 08-11-2003, 16:17
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Buikspieren bij meiden = , blokjes integendeel =
Oud 08-11-2003, 17:33
Anijs
Anijs is offline
Ikzelf heb ook buikspieren, maar geen blokjes, ik heb ze gewoon.. ik zou niet weten hoe ik ze gekregen heb? Ik doe der nix voor..
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:41
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 08-11-2003 @ 17:17:
Buikspieren bij meiden = , blokjes integendeel =
Oud 08-11-2003, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Big Brother schreef op 07-11-2003 @ 22:57:
meisjes met blokjes =
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 19:35
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik heb nog nooit meisjes met echt blokjes gezien (behalve dan van die vieze bodybuilders) magoed een strakke buik vind ik zeker wel mooi maar dan moet ze (vind ik dan) geen kleine borsten hebben.
Oud 09-11-2003, 14:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
bij mij zijn mn buik- en armspieren wel goed zichtbaar. wat ik ervoor doen? 12 uur dansen in een week

tsja, echt speciale oefeningen doe ik er niet voor.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 14:52
Verwijderd
Een wasbordje bij meisjes vind ik éen van de grootste afknappers die er zijn. Geef mij maar een lekker zachte buik waar je fijn je hoofd op kunt leggen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 15:12
snoopy
snoopy is offline
mja. Ik heb wel n gespierde buik, maar geen blokjes... nou ja, je snapt t wel. Gewoon van die lijntjes, zeg maar. Ik vind t eigenlijk wel goed. Zou niet gespierder willen zijn
Ik vind t bij meisjes nl. niet zo mooi als ze blokjes hebben bij jongens eigenlijk ook niet...
Oud 09-11-2003, 15:39
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Kijk nou hoe ranzig.. Net zo`n man uit de oertijd..

Oud 10-11-2003, 11:19
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 07-11-2003 @ 21:57:
meisjes met blokjes =
Oud 10-11-2003, 12:01
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Lijntjes = perfect
Blokjes = niks

Armspieren vind ik wel wat hebben.
Oud 10-11-2003, 12:10
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
ImeZ schreef op 07-11-2003 @ 20:40:
En nu een vraag voor de boyz: Vinden jullie het mooi als je bij een meisje de buikspieren ziet?
En wat vind je van goed zichtbare bovenarmspieren?
Niet overdadig veel, maar anders is het wel leuk.
Oud 10-11-2003, 13:40
Verwijderd
ik heb een lijntje en alleen als ik me buik aanspan zie je blokjes maar dat komt gewoon omdat ik slank ben en nauwelijks vet heb en doe er niks voor.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:21
Freestyler*
Freestyler* is offline
lijntjes? gewoon horizontaal?
ik kom nu echt heel dom over

zelf vind ik blokjes sowieso niet mooi eigenlijk...ook niet echt bij jongens
Oud 10-11-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
ImeZ schreef op 10-11-2003 @ 15:21:
lijntjes? gewoon horizontaal?
ik kom nu echt heel dom over
Nee van die verticale lijntjes, twee, die dan ongeveer op 25 % en op 75 % van je buik lopen (aangenomen dat je linkerzij 0 % is en je rechterzij 100 % en dat je navel op 50 % zit)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:57
snoopy
snoopy is offline
als we toch bezig zijn met vragen wat jongens van gespierde meisjes vinden... Wat vinden jongens van meisjes met gespierde benen?
Ik heb nl. best gespierde benen, en vind het zelf niet zo mooi, maar kan er niets aan doen. Vinden jongens dat nou juist mooi of niet?
Oud 10-11-2003, 14:58
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
snoopy schreef op 10-11-2003 @ 15:57:
als we toch bezig zijn met vragen wat jongens van gespierde meisjes vinden... Wat vinden jongens van meisjes met gespierde benen?
Ik heb nl. best gespierde benen, en vind het zelf niet zo mooi, maar kan er niets aan doen. Vinden jongens dat nou juist mooi of niet?
hmm... dit komt wel heel wanhopig over, eigenlijk
k was gewoon benieuwd, goed?
Oud 10-11-2003, 15:15
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Nou Marjolijn, maak je geen zorgen! Ik vind dat mooi, zo lang ze maar strak zijn.
Oud 10-11-2003, 18:43
T!ne
T!ne is offline
ik heb tamelijke buikspieren en armspieren. daar kom dan nog bij dat ik brede schouders heb. dit komt allemaal omdat ik competitiezwemmer ben. kTrain zo'n 10h de week en anderhalf uur fitness of conditietraining. kVind het niet zo erg, kloop zelfs graag te pronken met mijn plat buikje
Oud 10-11-2003, 20:33
Pax Eversor
Pax Eversor is offline
He nee, liever een beetje vet.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 20:42
ZIJ
ZIJ is offline
Ik heb buikspieren (een beetje) van het dansen, en ook wel armspieren (dat vind ik trouwens erg lelijk!). Maar op mijn buik heeft een schattig dun laagje vet zich ontwikkeld, waardoor ik geen blokjes heb. Alleen als ik ze erg aanspan, maar dat doe ik over het algemeen niet
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 22:46
Heipaalboktor
Heipaalboktor is offline
spieren zijn voor mij niet zo belangrijk. ik zie liever een meid met wat meer vet. das lekker zacht en veel vrouwelijker.
Oud 10-11-2003, 23:22
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 08-11-2003 @ 18:53:
Oud 10-11-2003, 23:59
k28
k28 is offline
een stevige meid met mooi gespierde armen, benen en vooral buik vind ik echt mooi. Ik bedoel dus niet van die skinny types of van die manwijven maar goede proporties. Een buik waar je bij aanspanning de blokjes net van ziet is perfekt
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 15:43
Freestyler*
Freestyler* is offline
nou... bij mij zie je dus als ik mijn buik inhoud net die soort diagonale streepjes. Eigenlijk vind ik dat het mooier is als je de spieren net iets beter ziet, maar ik vroeg me af wat de jongens er nou eigenlijk van vinden..
Iig bedankt voor jullie reacties
Oud 11-11-2003, 15:54
shut*up
shut*up is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 08-11-2003 @ 20:35:
Ik heb nog nooit meisjes met echt blokjes gezien (behalve dan van die vieze bodybuilders) magoed een strakke buik vind ik zeker wel mooi maar dan moet ze (vind ik dan) geen kleine borsten hebben.
hmm.. is natuurlijk jouw persoonlijke smaak... Maar persoonlijk lijkt mij dat als je kleine borsten hebt, een strakke buik beter staat dan een dikkere buik... aangezien je borsten bij een dikkere buik dan nog kleiner lijken te worden... tenminste, dat is bij mij zo op het moment dat ik een paar kiloos aankom...
Oud 11-11-2003, 16:08
$tarlight
$tarlight is offline
nou, mn buikspieren zijn ver te zoeken, maar armspieren heb ik wel komt van volleybal geloof ik en van opdrukken..
Vind van die overdreven duidelijke buikspieren niet echt geweldig, maar een beetje strak is wel
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 16:53
Upke
Upke is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 09-11-2003 @ 16:39:
Kijk nou hoe ranzig.. Net zo`n man uit de oertijd..

[afbeelding]
Da's een vrouw verrekte zak hooi.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 18:57
Verwijderd
Ik vind zichtbare bij vrouwen en mannen niet al te mooi..
Dat mannen er zo op trainen omdat bepaalde dames erop vallen vind ik van beide groepen dom maarja..

Ik vind het dus niets hebben...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Pax Eversor schreef op 10-11-2003 @ 21:33:
He nee, liever een beetje vet.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 14:10
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
Upke schreef op 11-11-2003 @ 17:53:
Da's een vrouw verrekte zak hooi.

hij bedoelt toch ook niet dat het een man is maar dat ze op een man lijkt, bladhark

Citaat:
hmm.. is natuurlijk jouw persoonlijke smaak... Maar persoonlijk lijkt mij dat als je kleine borsten hebt, een strakke buik beter staat dan een dikkere buik... aangezien je borsten bij een dikkere buik dan nog kleiner lijken te worden... tenminste, dat is bij mij zo op het moment dat ik een paar kiloos aankom...
Ik zeg ook niet dat bij kleine borsten een dikke buik beter staat ik zeg alleen dat als een meisje een hele strakke buik heeft dat ik dat in combinatie met ''grote'' brosten mooier vindt dan met ''kleine'' borsten
Oud 12-11-2003, 14:28
Drizzt
Drizzt is offline
meisjes met spieren zijn niet mooi
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Drizzt schreef op 12-11-2003 @ 15:28:
meisjes met spieren zijn niet mooi
Jij valt meer op meisjes die over hun hele lichaam verlamd zijn, niet ademen, en niet beschikken over een hart en een werkens spijsverteringsstelsel.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 10:57
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-11-2003 @ 11:43:
Jij valt meer op meisjes die over hun hele lichaam verlamd zijn, niet ademen, en niet beschikken over een hart en een werkens spijsverteringsstelsel.
Ik heb altijd een zwak gehad voor kasplantjes
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 11:23
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-11-2003 @ 11:43:
Juist, ik ben necrofiel.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 21:19
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik vind armspieren bij een meisje zeker wel mooi, bijna een vereiste. Maar natuurlijk niet excessief veel spieren, dan zijn mannen en vrouwen simpelweg lelijk. Beenspieren zijn ook wel mooi. Buikspieren geef ik geen oordeel over omdat ik dat nooit bij een meisje heb gezien, n er ook nooit op gelet heb.

Kortom, mijn ideale vrouw heeft wel redelijk wat arm en beenspieren. Die dunne lichamen vind ik wat minder.
Oud 14-11-2003, 22:19
miss-suus
miss-suus is offline
nou, ik vind dat ik mooie gespierde armen heb, niet van die hangamen, niet echt gespierd met spierballen. en ik heb mooie rechten schouders. ik doe vaak oefingen voor me buik, om hem net iest strakker te maken dan normaal, ik hoef aleen geen blokjes buik.

kdenk alleen niet dat jullie me snappen maar ja, ik kan namelijk nooit iets uitleggen......

bij mannen vind ik gespierd wel mooi maar moet niet overdreven zijn.
Oud 15-12-2003, 20:48
MuayThaiFight
MuayThaiFight is offline
ik heb als ik me buik aan span wel wat buikspieren maar meer bovenarmspieren,voornamelijk door judo,zwemmen en gewichten (niet zwaar)en door boxen wat ik thuis doe+krachttraining,ik vind blokjes wel mooi bij meiden,iets strakkere buik zou ik ook wel willen maarja..zo ben ik ook wel tevreden
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 22:18
funkypunk
funkypunk is offline
ik zal dan de eerste zijn die het toegeeft, ik heb geen blokjes, geen platte buik, maar wel een zachte buik....
zou graag dun, klein, gespierd willen zijn, maar vanaf jongs af aan is mijn lichaam anders gegroeid en zal misschien ooit met heel veel moeite een standaardfiguur kunnen krijgen....
Oud 16-12-2003, 12:35
Silver rain
Silver rain is offline
eerst waren m'n bovenarmspieren goed te zien (door breakdance) maar nu niet meer zo. Bovenbeenspieren hetzelfde, eerst meer dan nu. Buik gewoon, geen zichtbare spieren
Oud 16-12-2003, 12:46
vosje16
vosje16 is offline
Mijn buik is gewoon mooi plat. Geen blokjes of lijntjes ofzo. Maar k vind blokjes trouwens lelijk, ook bij jongens.
'k heb wel een beetje gespierde kuiten en dat vinden de meeste mensen die ik ken wel mooi...
Wat ik er voor doe: 1 jaar balletles gevolgd (2u/week), 5 jaar trampolinespringen & tumbling (4u/week), 1 jaar gewone dansles (1u/week) en nu is't het 2de jaar dat 'k tennisles (1u/week) volg
Ohja en ik heb ook nog 2u sport op school per week en in de zomer ga ik heel vaak zwemmen en tennissen.

Laatst gewijzigd op 16-12-2003 om 12:49.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten