![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
als we toch bezig zijn met vragen wat jongens van gespierde meisjes vinden... Wat vinden jongens van meisjes met gespierde benen?
Ik heb nl. best gespierde benen, en vind het zelf niet zo mooi, maar kan er niets aan doen. Vinden jongens dat nou juist mooi of niet? ![]()
||
Citaat:
![]() k was gewoon benieuwd, goed? ![]()
|
ik heb tamelijke buikspieren en armspieren. daar kom dan nog bij dat ik brede schouders heb. dit komt allemaal omdat ik competitiezwemmer ben. kTrain zo'n 10h de week en anderhalf uur fitness of conditietraining. kVind het niet zo erg, kloop zelfs graag te pronken met mijn plat buikje
![]()
|
![]() |
nou... bij mij zie je dus als ik mijn buik inhoud net die soort diagonale streepjes. Eigenlijk vind ik dat het mooier is als je de spieren net iets beter ziet, maar ik vroeg me af wat de jongens er nou eigenlijk van vinden..
Iig bedankt voor jullie reacties ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
hij bedoelt toch ook niet dat het een man is maar dat ze op een man lijkt, bladhark Citaat:
|
![]() |
Ik vind armspieren bij een meisje zeker wel mooi, bijna een vereiste. Maar natuurlijk niet excessief veel spieren, dan zijn mannen en vrouwen simpelweg lelijk. Beenspieren zijn ook wel mooi. Buikspieren geef ik geen oordeel over omdat ik dat nooit bij een meisje heb gezien, n er ook nooit op gelet heb.
Kortom, mijn ideale vrouw heeft wel redelijk wat arm en beenspieren. Die dunne lichamen vind ik wat minder.
|
nou, ik vind dat ik mooie gespierde armen heb, niet van die hangamen, niet echt gespierd met spierballen. en ik heb mooie rechten schouders. ik doe vaak oefingen voor me buik, om hem net iest strakker te maken dan normaal, ik hoef aleen geen blokjes buik.
kdenk alleen niet dat jullie me snappen maar ja, ik kan namelijk nooit iets uitleggen...... bij mannen vind ik gespierd wel mooi maar moet niet overdreven zijn.
|
ik heb als ik me buik aan span wel wat buikspieren maar meer bovenarmspieren,voornamelijk door judo,zwemmen en gewichten (niet zwaar)en door boxen wat ik thuis doe+krachttraining,ik vind blokjes wel mooi bij meiden,iets strakkere buik zou ik ook wel willen maarja..zo ben ik ook wel tevreden
|
![]() |
|
ik zal dan de eerste zijn die het toegeeft, ik heb geen blokjes, geen platte buik, maar wel een zachte buik....
zou graag dun, klein, gespierd willen zijn, maar vanaf jongs af aan is mijn lichaam anders gegroeid en zal misschien ooit met heel veel moeite een standaardfiguur kunnen krijgen....
|
eerst waren m'n bovenarmspieren goed te zien (door breakdance) maar nu niet meer zo. Bovenbeenspieren hetzelfde, eerst meer dan nu. Buik gewoon, geen zichtbare spieren
|
Mijn buik is gewoon mooi plat. Geen blokjes of lijntjes ofzo. Maar k vind blokjes trouwens lelijk, ook bij jongens.
![]() 'k heb wel een beetje gespierde kuiten en dat vinden de meeste mensen die ik ken wel mooi... Wat ik er voor doe: 1 jaar balletles gevolgd (2u/week), 5 jaar trampolinespringen & tumbling (4u/week), 1 jaar gewone dansles (1u/week) en nu is't het 2de jaar dat 'k tennisles (1u/week) volg ![]() Ohja en ik heb ook nog 2u sport op school per week en in de zomer ga ik heel vaak zwemmen en tennissen. ![]() Laatst gewijzigd op 16-12-2003 om 12:49. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
"De Wedstrijd" JK-Royale | 1 | 06-04-2007 00:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
gewicht meisjes blurred | 42 | 13-05-2004 16:22 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |