![]() |
|
Volgens mij zijn er weinig mensen die sperma echt lekker vinden. De smaak op zich is naar mijn idee niet zo'n ramp, maar het laat zo'n rot gevoel/smaak in je mond achter.
Maar bij het bevredigen van iemand anders lijkt mij (let wel: nul komma nul ervaring) dat helemaal niet aan de orde. Het laten genieten en klaarkomen en daarbij het sperma doorslikken van iemand waar je helemaal stapel op bent, lijkt me gewoon geweldig. Ik zie niet in hoe je vies kan zijn van iemand waar je verliefd op bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Helemaal gelijk eigenlijk, maar ik vind sperma echt niet vies.. misschien zelfs wel lekker ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Gelukkig mensen die het met mij eens zijn! Haha, mijn vriend en ik hebben afgesproken altijd een fles water erbij te hebben omdat hij het smerig vind als ik eerst zijn kwakje door slik en hem daarna zoen haha. Snap ik wel, heb ik andersom ook wel dus.. Altijd wel handig zo'n fles water.
Maar dat ik het echt lekker vin.. Maar heb er ook niks tegen. Anyway, thanx doegg xxxx Rosie |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Is er ook een watertand smiley? ![]()
||
Citaat:
Mijn vriendje hoeft echt nog niet mijn mijn mond te komen.. Als ik het zie op mijn hand ofzow.. dan moet ik er ABSOLUUT niet aan denken om het in mijn mond te hebben.. en laat staan door te slikken.. ![]()
||
Citaat:
Mijn vriendje boeit dat niet die smaak.. maar Ik zou het gewoon nog niet willen ![]() als me vriendje het doet moet ik het gelijk ook maar in mijn mond nemen en doorslikken???? lijkt mij een beetje onzin ![]()
||
Citaat:
Ik zal het heus nog welleens een x in me mond nemen (onder de douche ofzow ![]() GATVER.
||
Citaat:
als je het in je mond wil nemen of niet (ik zou het ook niet doen ma sssht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Aantrekking tot dieren of niet? SparkZ | 2 | 31-03-2014 21:57 | |